הוכרז: Sharp AQUOS R2 – עם מצלמת וידאו ייעודית בזווית רחבה

Sharp AQUOS R2 (תמונה: שארפ) Sharp AQUOS R2 (תמונה: שארפ)

חברת שארפ היפנית מציגה דגם חדש בסדרת הטלפונים AQUOS, זאת כשנה לאחר שחשפה את הדגם הראשון בסדרה. ה-Sharp AQUOS R2 מציג שיפורים רבים על פני קודמו, בראשם מגיעה תצוגה בעלת שוליים מצומצמים למדי, כאשר בגבו של הסמארטפון נמצא זוג מצלמות, אחת מהן משמשת אך ורק עבור צילום וידאו וניחנת בתכונות “AI”.

בחלקו הקדמי של המכשיר משלבת שארפ את תצוגת ה-IGZO שלה בגודל 6 אינץ’, זו תומכת בקצב רענון מהיר (100Hz) ותנועה חלקה ומציעה רזולוציית +WQHD בפריסה של 1440×3040 פיקסלים וצפיפות של 561 פיקסלים לאינץ’ בודד. בחלקו העליון של המסך מבצבצת מצלמת הסלפי, זו משלבת חיישן 16.3 מגה-פיקסל, ומגיעה בעיצוב המזכיר את זה של מכשיר ה-Essential Phone.

שארפ דואגת לצייד את הסמארטפון החדש בעמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68, המאפשרת צלילה לעומק של עד מטר וחצי למשך 30 דקות. בצד האודיו תומך המכשיר בטכנולוגיית Dolby Atmos ובצד הוידאו נמצא תמיכה ב-Dolby Vision.

Sharp AQUOS R2 (תמונה: שארפ)
Sharp AQUOS R2 (תמונה: שארפ)

בגבו של ה-AQUOS R2 נמצא מערך צילום כפול, אם כי זה לא מציע את סידור המצלמות אליו הורגלנו ממכשירים אחרים. במקום, מייעדת שארפ אחת מהמצלמות לצילום וידאו בלבד בעוד המצלמה השנייה מטפלת בתמונות הסטילס. המצלמה הייעודית לוידאו מאפשרת צילום בזווית רחבה של 135 מעלות ובאיכות מירבית של UHD 4K ומשתמשת בטכנולוגיה אותה מגדירה שארפ כ-“AI” על מנת לתפוס תמונות סטילס באופן אוטומטי תוך כדי צילום סרטון הוידאו. המצלמה מאפשרת צילום גם ללא שימוש בזווית הרחבה, תוך החלת ייצוב לוידאו.

המצלמה השנייה הממוקמת בגבו של ה-AQUOS R2 משלבת חיישן 22.6 מגה-פיקסל אשר מציעה יכולת “AI” משלה להתאמה אוטומטית של הגדרות הצילום על פי הסצנה המצולמת.

במפרטו הטכני של המכשיר נוכל למצוא גם את מערכת העל שבב Snapdragon 845 מבית קוואלקום, לצידה מגיע רכיב זיכרון 4GB RAM ואחסון מסוג UFS בנפח של 64 גיגה-בייט וסוללת 3,130mAh. מערכת ההפעלה המניעה את הסמארטפון הינה אנדרואיד 8.0 אוראו ומידותיו מסתכמות ברוחב של 74 מ”מ, גובה של 156 מ”מ, עובי של 9 מ”מ ומשקל של 181 גרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים