חברת Huawei תעדכן מספר מכשירים לאנדרואיד אוראו; בסין בלבד בשלב זה

Huawei P10 ואנדרואיד אוראו (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Huawei P10 ואנדרואיד אוראו (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בעוד שגרסת האנדרואיד החדשה בשם Android P כבר נחשפה ותושק בגרסתה הסופית במחצית השנייה של השנה, חברת Huawei עדיין עסוקה בלשחרר את הגרסה הקודמת של מערכת ההפעלה. בגל העדכונים הבא של היצרנית הסינית, יקבלו רוב המכשירים אשר הוכרזו בסוף שנת 2015 ו-2016 את העדכון המיוחל לאנדרואיד 8.0 אוראו.

הדיווח הופיע לראשונה בפורום החברה, כאשר חבר צוות פרסם כי וואווי מגייסת נסיינים לגרסת הבטא של מערכת ההפעלה החדשה. כדי להשתתף בגרסה הניסיונית על המשתמשים לגור בסין, ולהיות בעלי אחד מהמכשירים הבאים:

  • Huawei Honor 8
  • Huawei Honor 8 Plus
  • Huawei Honor 6X
  • Huawei Mate 8
  • Huawei P9
  • Huawei P9 Plus
אנדרואיד אוראו (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

החברה תשחרר את העדכון כרגע בסין בלבד כאשר נוכל לשער כי זה הוא הצעד הראשון לקראת שחרור העדכון באופן גלובלי. העדכון המיוחל צפוי להביא עמו את כל אשר מגיע עם מערכת ההפעלה המוזכרת מבית גוגל. בין החידושים הצפויים להגיע למשתמשים נוכל למצוא את האופציה לשמירת שם משתמש וסיסמה לאפליקציות אשר תחסוך לכם את ההקלדה בכל כניסה ליישומון.

זאת בנוסף לפיצ’ר ה-PIP המתיר למשתמשים להפעיל אפליקציה בתוך אפליקציה, לדוגמה, תוכלו לדבר בשיחת וידאו בסקייפ אשר תופיע בחלונית קטנה בצד המסך כאשר אתם משחקים במשחק בסמארטפון או גולשים באינטרנט. לצד הדברים הללו, מערכת ההפעלה החדשה מביאה עמה חידושים מאחורי הקלעים כמו חיסכון בחיי סוללה על ידי סגירת פעילויות ברקע וקיצור זמן הפעלת המכשיר משמעותית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים