מיקרוסופט מציגה את העתיד של עיצוב ה-Fluent Design לשנת 2018

Fluent Design (מקור microsoft)

במהלך כנס Microsoft Build 2018 שהתקיים החודש בסיאטל ארה”ב, חברת מיקרוסופט הציגה את הפיתוחים החדשים שאנו צפויים לראות השנה בעיצוב ה-Fluent Design אותו הציגה בשנה הקודמת למערכת הווינדוס 10.

מיקרוסופט הציגה את ה-Fluent Design במהלך שנת 2017 כעיצוב החדש של מערכת ווינדוס 10 במקום ה-Metro design עם שחרור עדכון ה-Fall Creators Update ועימו שמה דגש על אור, עומק, תנועה ושקיפות של הממשק. עכשיו אחרי כשנה לאחר הצגת העיצוב החדש אנו מקבלים בכנס Microsoft Build 2018 את השינויים הצפויים להגיע לעיצוב במהלך 2018.

שינויי Fluent Design הצפויים ל-2018
שינויי Fluent Design הצפויים ל-2018

מיקרוסופט מדגישה כי השינויים בעיצוב נועדו להקל על המשתמש ולהפוך את הממשק לזורם יותר מבלי לבצע שינויים גדולים. חלק מהשינויים שאנו צפויים לראות ב-2018 הם:

  • Command Bar Flyout – סרגל כלים צף הנפתח בהתאם לשימוש ומאפשר גישה נוחה לפקדים שונים ללא הצורך לגשת לסרגל הכלים העליון הנמצא ביישום.
  • Z-depth and Shadow – הוספת עומק לממשק על ידי שימוש בצללים ושינויי צבע קלים כחלק מהממשק ויצירת הפרדה בין שכבות ויישומים.
  • Acrylic transient – שינוי בשקיפות ביישומים בהתאם למעבר או הפעלה שלהם מעל ישומים אחרים.

את ההצגה המלאה עם הדגמות של השינויים ב-Fluent Design שהוצגו במהלך כנס ה-Build אפשר לראות פה:

ה-Fluent Design שהוצג על ידי מיקרוסופט בשנה הקודמת היה השינוי הגדול בממשק אותו עשתה החברה, וכעת, עם הצגת השינויים ב-Fluent Design שאנו צפויים לראות במהלך 2018, החברה מלטשת את הממשק ומספקת תיקונים לדברים שלא עבדו בצורה טובה עד כה בהתאם לתגובות המשתמשים והמפתחים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים