מכשיר הדגל Xiaomi Mi7 צפוי להיחשף בקרוב לצד Mi Band 3 ומוצרים נוספים

שלט MI צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

שיאומי תערוך בקרוב אירוע הכרזה במולדתה בסין בו אנו עשויים להיחשף באופן רשמי סדרת מכשירי הדגל Xiaomi Mi7, כך עולה מתוך אישור רשמי שהגיע מטעם החברה דרך עמוד הרשת החברתית שלה ב-Weibo. תאריך האירוע עדיין לא ידוע, אם כי לדבריו של מנכ”ל ומייסד החברה, ליי ג’ון (Lei Jun), ההכרזה על דגם ה-Mi7 תיערך במחצית הראשונה של השנה הנוכחית, כלומר עד סוף חודש יוני.

על פי הידוע לנו עד כה, ה-Xiaomi Mi7 צפוי להגיע עם מסך 6.01 אינץ’, מערכת העל שבב Snapdragon 845, זיכרון 6GB RAM, רכיב אחסון בנפח מינימלי של 64GB ומערך צילום כפול בעל שני חיישנים נפרדים ברזולוציית 16 מגה פיקסל כל אחד. שמועות הנוגעות למכשיר מתייחסות לכך שזה עשוי להיות הטלפון הראשון של החברה שיגיע יחד עם קורא טביעות אצבע המוטמע מתחת למסך, אולם אנו מצפים כי החברה תסתפק בקורא טביעות אצבע בגבו של ה-Mi7.

בפרסום נפרד שביצע דרך חשבונו ברשת החברתית Weibo, מאשר ג’ון כי שיאומי תציג מספר מוצרים שונים באירוע שתערוך בקרוב. המנכ”ל לא מציין אילו מוצרים אנו צפויים לראות לראשונה באירוע, אולם רמזים שהחלה החברה לפזר לאחרונה לצד דיווחים והדלפות שונים, מעידים על כך שנזכה לראות את צמיד הכושר החכם Mi Band 3. צמיד הכושר החדש צפוי להגיע עם מסך OLED, תמיכה בבלוטות’ ו-NFC, עמידות בפני מים ואבק ויכולות לספירת צעדים, מדידת דופק, ספירת קלוריות ועוד.

מוצר נוסף אליו אנו עשויים להיחשף הוא סמארטפון עימו תחגוג החברה את יום הולדתה השמיני. לא ידועים דברים רבים אודות מכשיר זה, אולם שמועה אחת העוסקת בטלפון מציינת כי זה יזכה לשלב סורק פנים בתלת מימד, בדומה לזה שהציגה אפל עם ה-iPhone X. בנוסף, עשויות חגיגות 8 השנים להשפיע גם על המיתוג של סדרת מכשירי הדגל החדשה של שיאומי, כך שזו תיחשף תחת השם Xiaomi Mi8.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים