סרט על המשחק Monster Hunter יופק בתקציב של 60 מיליון דולר

צילום: Capcom

סרט המבוסס על משחקי Monster Hunter נמצא בפיתוח כבר זמן מה. כעת נחשף כי הסרט יופק בתקציב של לא פחות משישים מיליון דולרים, וגם שכוכבת הסרט תהיה מילה ג’ובוביץ (Milla Jovovich). ג’ובוביץ’ מככבת בסדרת סרטים נוספת המבוססת על משחק – Resident Evil, משחק נוסף של Capcom, אותה החברה המפתחת ומפיצה את Monster Hunter. הפקת הסרט תתחיל בספטמבר הקרוב והצילומים יתקיימו בקייפ טאון, בדרום אפריקה.

משחקי Monster Hunter מתרחשים בעולם פנטזיה בו השחקנים מקבלים משימות מאזרחים מודאגים אשר מכווינים אותם למפלצות המאיימות על חייהם. על השחקנים להצטייד כהלכה, לאתר את המפלצות ולחסל אותן. המשחק הראשון בסדרה יצא ב-2004, והיה מיועד לשחקן יחיד. מאז הסדרה גדלה והתפתחה, עד לכותר העדכני ביותר שהוא Monster Hunter: World שתומך בשיתוף פעולה בין כמה שחקנים, וכבר יצא ל-Xbox One ול-PlayStation 4. המשחק צפוי להגיע גם למחשב עד סוף השנה.

החברה שהפיקה את סרטי Resident Evil, ששמה Constantin Films, תפיק גם את הסרט של Monster Hunter. גם הפעם, החברה תצמיד למילה ג’ובוביץ את הבמאי פול וו. ס. אנדרסון (Paul W. S. Anderson) ואת המפיק ג’רמי בולט (Jeremy Bolt). מעניין לראות כיצד ייראה החזון של הצוות הוותיק באווירת פנטזיה, בניגוד לסרטי Resident Evil המציגים את אפוקליפקסת הזומבים בסגנון הנע בין ריאליסטי למדע-בדיוני.

האפקטים המיוחדים יסופקו על ידי חברת Mr. X הקנדית, שעבדה על אפקטים בחלק מהפרויקטים הגדולים ביותר בהוליווד. החברה יצרה אפקטים מיוחדים לסרטים כמו Shape of Water המוערך ולסדרות כמו Vikings. שלא במפתיע, בין הפרויקטים שבהם השתתפה Mr. X ניתן גם למצוא את סרטי Resident Evil.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים