הדלפה: סדרת ה-Xiaomi Redmi 6 נחשפת דרך משרד התקשורת הסיני

שלט Xiaomi (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בעוד שהמכשיר הנוכחי בסדרת הרדמי של שיאומי, Redmi 5, נחשף רק לפני כחמישה חודשים, סדרת ההמשך של החברה עוברת דרך משרד התקשורת הסיני TENAA וחושפת את ה-Redmi 6 ומה שנראה כמו מכשיר ה-Redmi 6A. ההדלפה מביאה עמה פרטים חדשים אודות עיצובם של הסמארטפונים, מפרטם הטכני ועוד.

Xiaomi Redmi 6

המכשיר הראשון אשר נפגוש בסדרה הוא הדגם הסטנדרטי. זה מגיע עם עיצוב זהה למדי לזה של ה-6A אך בניגוד אליו, מציע מערך צילום כפול בגבו, מספק תצורות זיכרון עבודה שונות ומתיר גישה למערכת שבבים שונה. זאת בנוסף לסורק טביעות אצבע, מסך בגודל ממוצע וסוללה בקיבולת זהה לזו של לאחיו.

אם נעמיק למפרטו, נמצא כי זה משלב מסך בגודל 5.45 אינץ’ ברזולוציית HD עם פאנל מסוג LCD ובפריסה של 1440 על 720 פיקסלים. מידותיו של המכשיר עומדות על 71.49×147.46 מילימטרים, בעוד שעוביו מסתכם ב-8.3 מילימטרים ומשקלו ב-146 גרם.

Xiaomi Redmi 6 (תמונה: TENAA)
Xiaomi Redmi 6 (תמונה: TENAA)

את מערך הצילום יעטר חיישן ראשי של 12 מגה פיקסל, כאשר לצדו יתמקם חיישן נוסף של 8 מגה פיקסל. חובבי הסלפי יגלו חיישן נוסף בחזית המכשיר המציע רזולוציה העומדת על 5 מגה פיקסל. עוד בגב המכשיר ניתן לראות את מבזק ה-LED, לוגו החברה, שני פסי אנטנה ורמקול.

מתחת למכסה המנוע תפעם מערכת שבבים הכוללת 8 ליבות הפועלות בתדר מרבי של 2 גיגה-הרץ, אותן יגבה רכיב זיכרון RAM על סך 2, 3 או 4 גיגה-בייט יחד עם נפח אחסון העומד על 16, 32 או 64 גיגה-בייט, הניתן להרחבה, בהתאמה. עם המכשיר מופיעה באופן מובנה מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו יחד עם סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה.

את דגם ה-Xiaomi Redmi 6 תמצאו בצבעים שחור, כחול, כסוף, לבן, זהב, זהב-ורוד, ירוק, סגול ואדום.

Xiaomi Redmi 6A

שיאומי (Xiaomi) לא מסתפקת בדגם ה-Redmi 6 ובכוונתה להציע מכשיר נוסף בסדרה הנמצא תחת מספר הדגם M1804C3CC וניתן לשער כי יקבל את השם Redmi 6A, ממשיך דרכו של ה-Redmi 5A שהוצג לראשונה באוקטובר 2017. דגם זה מציע מערך צילום הכולל חיישן בודד בחלקו האחורי, ללא סורק טביעות אצבע ועם פחות זיכרון עבודה.

בחזית המכשיר נגלה מסך בגודל זהה לזה של אחיו הגדול, עם גודל ממוצע של 5.45 אינץ’, ברזולוציית +HD אשר תוצג על גבי פאנל מסוג LCD ובפריסה של 1440 על 720 פיקסלים. זאת כאשר מידותיו של ה-6A זהות לחלוטין לאחיו ובעלות אורך של 147.46 מילימטרים, רוחב של 71.49 מילימטרים ועובי שלא עולה על 8.3 מילימטרים. עם זאת, משקלו עומד על גרם אחד פחות מאחיו ומסתכם ב-145 גרם.

Xiaomi Redmi 6A (תמונה: TENAA)
Xiaomi Redmi 6A (תמונה: TENAA)

בגזרת הצילום כולל ה-6A חיישן בודד בגבו המגיע עם רזולוצייה של 8 או 13 מגה פיקסל, בזמן שבחלקו הקדמי נפגוש את מצלמת הסלפי המציעה רזולוצייה של 5 מגה פיקסל. בחלקו האחורי של המכשיר נמצא גם מבזק LED, רמקול, שני פסי אנטנה ואת לוגו החברה.

את מערך הביצועים יתחזק מעבד בעל ארבע ליבות הפועלות בתדר מרבי של 2 גיגה-הרץ ומגיעות יחד עם זיכרון פעולה (RAM) על סך 2 גיגה-בייט ונפח אחסון העומד על 16 גיגה-בייט וניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון עד 128 גיגה-בייט נוספים. גם על דגם ה-Redmi 6A תנצח סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה יחד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו.

רוכשי המכשיר יוכלו למצוא אותו בצבעים שחור, אפור כסוף, כחול, זהב, זהב-ורוד, לבן, אדום, סגול וורוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים