סוני: דיונים בחברה על השקת קונסולת רטרו עם משחקים מובנים

סוני החלה לבחון יצירה של קונסולת משחקים “קלאסיים”: מכשיר קטן עם משחקים מובנים, מהקטלוג הנוסטלגי של החברה. סביר להניח כי סוני בוחנת את משחקי ה-PlayStation המקורית, מהם לא חסרים כותרים קלאסיים שעליהם התחנך חלק גדול מקהל הגיימרים בעולם.

סביר להניח כי סוני שוקלת לקפוץ אל בריכת הנוסטלגיה בהשראת נינטנדו, שהשיקה מכשירי “רטרו” מוצלחים שהפכו ללהיט ונמכרו בכמויות מרשימות ביותר. ה-NES Classic Mini וה-SNES Classic Mini של נינטנדו, שהגיעו עם משחקים מובנים ממיטב הקטלוג הנוסטלגי של נינטנדו, עוררו גל של חיקויים ויוזמות דומות – החל ממכשיר נוסטלגי של סגה, ועד להכרזה האחרונה על ה-Neo Geo Mini, מכשיר הרטרו של SNK.

ג’ון קודרה (John Kodera), מנכ”ל חטיבת הבידור של סוני, טוען כי החברה כבר החלה לבחון את הדרכים השונות ליצירת מכשיר דומה. “החברה שלנו תמיד מחזירה משחקים מהעבר”, אמר קודרה. “אני חושב שיש כמה דרכים לעשות זאת [קונסולת משחקים קלאסיים]. היו כבר דיונים בתוך החברה עצמה, בנוגע לדרכים בהן ניתן לעשות זאת.”

הקונסולה של סוני, ה-PlayStation 4, מקבלת מספר גדול חידושים ואוספים של משחקי עבר, כך שהקונספט בהחלט אינו זר לסוני, שלא נוהגת לוותר במהרה על משחקיה הנוסטלגיים. סוני תוכל בקלות לשלב עשרות משחקים מובנים במכשיר שלה, כמו Final Fantasy 7, Gran Turismo, Chrono Cross, Resident Evil, Wipeout, Tekken ועוד רבים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים