הוכרז: Lenovo Z5 – מכשיר שוק ביניים בעיצוב מוכר ומחיר של כ-200 דולר

Lenovo Z5 (תמונה: לנובו) Lenovo Z5 (תמונה: לנובו)

חברת לנובו יצרה ציפיות גבוהות עבור מכשיר ה-Lenovo Z5 עם שלל טיזרים שהיו עשויים לגרום לנו להאמין כי מדובר במכשיר בעל עיצוב פורץ דרך ללא שוליים כלל. אולם עם הכרזתה היום (ג’, 5.6) על המכשיר בסין אנו למדים כי כמו יצרניות רבות לפניה, כך גם לנובו ממשיכה את טרנד החריץ בראש התצוגה ומדגימה שוליים דקים סביב המסך, אך לא נפטרת מאלו לחלוטין.

סמארטפון ה-Lenovo Z5 מכוון לשוק הביניים כשאת מפרטו הטכני מובילה פלטפורמת העיבוד Snapdragon 636 של קוואלקום עם 8 ליבות Kyro 260 הפועלות בתדר מירבי של 1.8Ghz לצד מאיץ גרפי מדגם Adreno 509. לנובו משלבת במכשיר זיכרון 6GB RAM ומציעה נפח אחסון של 64 או 128 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD עד לנפח של 256 גיגה-בייט נוספים.

המסך שמעטר את חלקו הקדמי של הסמארטפון מגיע בגודל 6.2 אינץ’ ומציע רזולוציית +Full HD בפריסה של 1080×2246 פיקסלים בפורמט 19:9. בראש המסך נמצא חריץ המבצבץ ממסגרת המכשיר פנימה אל תוך התצוגה, עליו ממוקמת מצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 אשר תומכת בפונקציות יופי ומציעה אפשרות לפתיחת נעילת המכשיר דרך זיהוי פנים. בחלקו התחתון של המסך ניתן לראות שול רחב יותר, כזה המזכיר שוליים הנמצאים מתחת למסכי מכשירים אחרים הקיימים בשוק, בהם ה-Galaxy S9 של סמסונג או ה-OnePlus 6 שהושק לאחרונה.

Lenovo Z5 (תמונה: לנובו)
Lenovo Z5 (תמונה: לנובו)

כשנעבור לגבו של המכשיר נמצא במרכז חיישן טביעות אצבע, כאשר בחלקו השמאלי העליון ממוקמות זוג מצלמות זו מתחת לזו עם מבזק LED הממוקם מתחת למערך הצילום הכפול. זוג המצלמות בגב ה-Lenovo Z5 מגיעות עם חיישני 16 ו-8 מגה-פיקסל, כאשר החיישן הראשי מבין השניים מציע מפתח צמצם f/2.0 וזיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) מהיר.

הסמארטפון החדש מגיע באופן מובנה עם סוללת 3,300mAh התומכת בטעינה מהירה דרך מחבר USB-C וכן עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו עליה הולבש ממשק המשתמש המותאם של ZUI 3.9. לנובו דואגת לציין כי המכשיר יעודכן בעתיד לגרסת ZUI 4.0 המבוססת על אנדרואיד 9.0.

את הסמארטפון החדש ניתן יהיה למצוא בשוק הסיני בצבעים כחול, שחור וכחול-סגול החל מה-12 ביוני ובמחיר המתחיל ב-1,299 יואן (כ-725 שקלים לפני שקלול מיסים) עבור גרסת ה-64GB בצבע השחור וב-1,399 עבור שני הצבעים הנוספים, כאשר גרסת ה-128GB של המכשיר תוצע במחיר של 1,799 יואן (כ-1,000 שקלים לפני מיסים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים