מכשיר ה-Nokia 5.1 Plus צץ ברשת דרך סרטון הדמיה מלא ומציג מערך צילום כפול

Nokia 5.1 Plus (תמונה: Tigermobiles) Nokia 5.1 Plus (תמונה: Tigermobiles)

חברת HMD Global ממשיכה להרחיב את סדרת מכשירי הביניים שלה תחת מותג נוקיה (Nokia), כאשר רק לפני כשבועיים הכריזה על שלושה מכשירים חדשים. ההדלפה הנוכחית עוסקת בדגם אשר לא מצא את דרכו לרשת עד לשלב זה, הסמארטפון החדש נושא את תג השם Nokia 5.1 Plus ומציע מסך בעל מגרעת, מערך צילום כפול וסורק טביעות אצבע הנמצא בגבו.

בחזית המכשיר נגלה מסך בגודל משוער העומד על 5.7 אינץ’ ובעל רזולוציה שאינה ידועה בשלב זה. גופו של המכשיר נראה כעשוי זכוכית כאשר אורכו עומד על 149.5 מילימטרים, רוחבו 71.9 מילימטרים ועוביו מסתכם ב-8 מילימטרים. במידה ונוסיף את בליטת מערך הצילום נקבל עובי כולל הנמדד ב-8.8 מילימטרים. עוד בחזית נוכל למצוא את לוגו החברה, אפרכסת השמע, חיישן הקרבה ומצלמת הסלפי.

בגבו של דגם הנוקיה 5.1 פלוס החדש ניתן לראות את זוג המצלמות המדוברות יחד עם מבזק לד לצד לוגו נוסף הנושא את שם החברה וסורק טביעות אצבע עגול.

את מסגרת המכשיר יעטר מחבר מסוג USB Type-C לטעינה והעברת נתונים, זאת בנוסף לשקע האוזניות הנמצא בחלק העליון של המסגרת לצד כפתורי ויסות הווליום וכפתור ההדלקה/כיבוי. הרמקול הראשי של המכשיר נמצא גם הוא בגזרה התחתונה של המסגרת ומגיע דרך שני גרילים אליפטיים.

את ה-Nokia 5.1 Plus צפויה החברה להציג בתערוכת IFA אשר תתקיים במהלך חודש ספטמבר בברלין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים