הדלפה: Oppo Find X יגיע עם מסך 6.4 אינץ’ והשוליים הדקיקים ביותר

טיזר Oppo Find X (הדלפה) טיזר Oppo Find X (הדלפה)

המלחמה המשמעותית ביותר בין יצרניות הסמארטפונים נגעה לאחרונה רבות במסכים החדשים, אלו מאפשרים לתפוס את החלק הארי של חלקו הקדמי של הטלפון תוך השארת שוליים דקיקים בלבד סביבו. האחרונה שהציגה התקדמות משמעותית על פני האחרות בתחום הינה Vivo, שהציגה רק בשבוע שעבר את דגמי ה-Vivo Nex המגיעים עם תצוגה מרשימה בעלת שוליים דקיקים ומצלמת סלפי הנשלפת מגוף המכשיר לצד תכונות נוספות, אך כעת חושפת הדלפה חדשה את תכניותיה של חברת Oppo למכשיר ה-Find X שעשוי להציע שוליים דקיקים אף יותר.

ההדלפה חושפת פוסטר של דגם ה-Oppo Find X בו מוצג המכשיר כשמעליו הכיתוב 93.8%, בהתייחס לשטח הפנים אותו יתפוס המסך מתוך גוף המכשיר (בפועל, זה יהיה נמוך יותר). לשם השוואה, חברת Vivo דיווחה על נתון של 91.24% ביחס בין שטח המסך אל מול גוף המכשיר כשחשפה את מכשירי סדרת ה-Vivo Nex. הכיתוב בסינית בהזמנה מציין את נוכחותו של “מסך פנורמי” ומתחת לשמו של ה-Find X מוסיפה החברה את הכיתוב “מכשיר דגל עתידי”.

על פי הידוע מהדלפות קודמות אודות מכשיר ה-Oppo Find X, יגיע זה עם מסך 6.4 אינץ’ ברזולוציית +Full HD ובפורמט 19.5:9 ורזולוציית תצוגה בפריסה של 1080×2340 פיקסלים, מערכת העל שבב Snapdragon 845, זיכרון של עד 8GB RAM ורכיב אחסון בנפחים של 128 או 256 גיגה-בייט, סוללה בקיבולת הגבוהה מ-3,600mAh עם תמיכה בטעינה מהירה, זיהוי פנים בתלת מימד וקורא טביעות אצבע שיוטמע מתחת לפאנל תצוגת המסך. בנוסף, עשוי המכשיר החדש להגיע עם מערך צילום כפול המאפשר לבצע זום של עד פי 5 ללא איבוד מאיכות התמונה.

את מכשיר ה-Find X צפויה החברה להציג באופן רשמי עוד השבוע, ביום שלישי, ה-19 ביוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים