פרטים נוספים אודות Nokia 5.1 Plus נחשפים דרך משרד התקשורת הסיני

Nokia 5.1 Plus (תמונה: Tigermobiles) Nokia 5.1 Plus (תמונה: Tigermobiles)

לאחר שהודלף בסרטון הדמיה מלא, עובר דרך משרד התקשורת הסיני (TENAA) מכשיר ה-Nokia 5.1 Plus ומגיע עם זיכרון עבודה נדיב ובשלוש גרסאות ופרטים מעודכנים על מערך הצילום. בעוד שהסרטון המציג את המכשיר מתמקד בעיצובו ובמראהו הויזואלי, משרד התקשורת הסיני פונה בעיקר לפרטים מתחת למכסה המנוע.

בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מסך בגודל 5.86 אינץ’ המגיע עם מגרעת בחלקו העליון וכולל שוליים דקים לאורכו. התצוגה מציעה רזולוציה העומדת על +HD, בפריסה של 1520 על 720 פיקסלים, זאת בזמן שבהחלטת סוג הפאנל אשר ישולב במכשיר, בחרה החברה בטכנולוגיית ה-IPS LCD. במגרעת המשולבת בחלקו העליון נגלה את חיישן הקרבה, אפרכסת השמע והמצלמה הקדמית.

Nokia 5.1 Plus (תמונה: Tigermobiles)
Nokia 5.1 Plus (תמונה: Tigermobiles)

את חלקו האחורי מקשט מערך צילום כפול המסודר בתצורה אנכית, בשעה שהחיישן הראשי מביניהם מצויד ברזולוציה העומדת על 13 מגה פיקסל, כשפירוט אודות החיישן המשני לא הוזכר על ידי משרד התקשורת הסיני. במערך הצילום יתמוך מבזק הלד האחורי, כשמתחתיו נמצא סורק טביעות האצבע. במעבר חוזר לחזית הסמארטפון נמצא את מצלמת הסלפי, כשזו כוללת חיישן 8 מגה פיקסל.

על גזרת הביצועים תהא אמונה מערכת השבבים Helio P18 או Helio P22 מבית מדיה-טק. ההתלבטות בין זוג המערכות נגרמת עקב כך ש-TENAA אינם מציינים את סוג מערכת השבבים, אלא רק את העובדה כי המערכת רצה בתדר מרבי של 2 גיגה-הרץ וכוללת שמונה ליבות. יחד עם אחת מהמערכות ירוץ רכיב זיכרון RAM על סך 3, 4 או 6 גיגה-בייט, כשנפח האחסון הזמין יסתכם ב-32 או 64 גיגה-בייט הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

את כל המערך המוזכר תנהל מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, כשהסוללה שתניע את המכשיר תגיע בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה עם מחבר טעינה Type-C. תאריך ההכרזה המשוער של המכשיר עומד על חודש ספטמבר, בזמן תערוכת IFA 2018 בברלין, כאשר הצבעים עליהם מדווחים ממשרד התקשורת עבור המכשיר הינם שחור, כחול ולבן.

Nokia 5.1 Plus (תמונה: Tigermobiles)
Nokia 5.1 Plus (תמונה: Tigermobiles)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים