דיווח: LG V40 יגיע עם 5 מצלמות ומנגנון זיהוי פנים בתלת ממד

שלט LG צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

דיווח ראשון מגיע אודות מכשיר ה-LG V40 ולפיו הסמארטפון יצויד במערך צילום הכולל חמישה חיישנים, כאשר שלושה מתוכם יתמקמו בחלקו האחורי של הדגם והשניים הנוספים בחלקו הקדמי. החדשות המעודכנות יצאו לאור דרך שיחה בין אתר הטכנולוגיה Android Police לבין עובד פנימי בחברת LG.

בהתבסס על דגם ה-LG V35 ThinQ שהוכרז לאחרונה, המכשיר העתידי משוער להציע גם הוא ממיר אותות דיגיטליים לאנלוגיים מסוג Hi-Fi Quad DAC, זאת יחד עם מסך מסוג P-OLED ועמידות בפני מים ואבק. בנוסף לכך, העובד מציין כי עיצובו של הדגם החדש יזכיר גרסה גדולה של מכשיר הדגל הנוכחי, העונה לשם LG G7 וישמור על מראה הפרימיום. יחד עם הדברים הללו, מוסיף המקור כי הסמארטפון יציע מנגנון זיהוי פנים אשר ישתמש בזוג המצלמות שבחזית על מנת למפות בתלת ממד את מבנה הפנים של המשתמש.

LG V35 ThinQ (באדיבות LG אלקטרוניקס)
LG V35 ThinQ (באדיבות LG אלקטרוניקס)

העובד לא סיפק מידע נוסף אודות חיישני הצילום המשולבים, אך נוכל לומר כמעט בוודאות כי הסמארטפון יגיע עם חיישן צילום רגיל, לצד חיישן המציע זווית רחבה, כפי שנהגה LG לשלב במכשיריה בשנים האחרונות. אולם, המידע אשר אינו מבוסס הוא מה יעלה בגורלו של החיישן השלישי במערך. בפניה של היצרנית הדרום-קוריאנית עומדות האפשרויות להשתמש בזה לשיפור אפקט הפורטרט, או כעדשה המאפשרת זום אופטי, ולבסוף, כעדשה המצלמת שחור/לבן בלבד.

מתחת למכסה המנוע ניתן לשער כי תוטמע מערכת השבבים Snapdragon 845, זו משלבת 8 ליבות. זיכרון העבודה (RAM) של המכשיר יוכל לנוע בין 6 ועד 8 גיגה-בייט, כאשר זה יגיע לצד נפח אחסון העומד על 64 גיגה-בייט ומעלה. מכשיר ה-LG V40 צפוי לראות אור ראשון בהמשך השנה, בעוד שאת מקום חודש ההכרזה המשוער תופסים החודשים אוגוסט וספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים