הצטרפו לערוץ גאדג’טי בטלגרם

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

גאדג’טי מאפשר לכם לקבל הודעות פוש על התכנים השונים באתר מידי יום ובמגוון אפשרויות, בין אם בהודעות לטלפון או למחשב האישי, והכל בשליטתכם המוחלטת וללא התערבות מצידנו. לאחר שהצגנו התראות דרך האפליקציה לאנדרואיד והתראות לשולחן העבודה ולמכשירי אנדרואיד ישירות דרך הדפדפן, הגיע הזמן למשהו נוסף שלאחרונה שמנו לב שאתם מבקשים מאיתנו יותר ויותר.

מתוך מייל שהגיע למערכת גאדג'טי
מתוך מייל שהגיע למערכת גאדג’טי

ובעקבות הבקשות שלכם החלטנו להשיק ערוץ טלגרם פשוט שיאפשר לכם לקבל ולצפות בכל התכנים מהאתר היישר מאפליקציית טלגרם, בין אם באייפון או באייפד, באנדרואיד או ווינדוס פון, במחשב מבוסס ווינדוס, MacOS או לינוקס.

מה נמצא בערוץ?

כל כתבה שתפורסם באתר תגיע היישר לערוץ הטלגרם שלנו עם תמונה ותקציר, כך שאם תעקבו אחריו תוכלו לראות את כל ההודעות ולקבל הודעת פוש על כל כתבה שתפורסם באתר. אם לא תרצו לקבל הודעות פוש מהאפליקציה, ניתן להמשיך ולעקוב אחר הערוץ, אך להשתיק אותו, בדומה להשתקת קבוצות בוואטסאפ, כך שאתם תחליטו מתי לצפות בכתבות המפורסמות בערוץ.

כך תעקבו אחר הערוץ של גאדג’טי בטלגרם:

  1. הורידו את אפליקציית טלגרם (לחצו על הקישור המתאים) – iOS \ אנדרואיד \ Windows Phone \ MacOS \ Windows PC \ Linux
  2. הירשמו לטלגרם.
  3. חפשו את ערוץ גאדג’טי הרשמי: realgadgety@ או לחצו על הקישור הבא: https://t.me/realgadgety
  4. לחצו על כפתור המעקב אחר הערוץ.

*את טלגרם תוכלו להפעיל ממספר אפליקציות במקביל, כך שניתן לקבל הודעות גם בטלפון וגם במחשב דרך האפליקציה.

רוצים לראות אפשרויות נוספות לקבל הודעות פוש מגאדג’טי? לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים