עט הסטיילוס S-Pen של ה-Galaxy Note 9 עשוי לשמש להפעלת מוסיקה וצילום תמונות

הזמנה לאירוע Galaxy Unpacked 2018 (באדיבות סמסונג) הזמנה לאירוע Galaxy Unpacked 2018 (באדיבות סמסונג)

סמסונג חשפה לאחרונה את המועד בו תערוך את אירוע ה-Unpacked השני שלה לשנת 2018 ובו תכריז באופן רשמי על מכשיר הדגל Galaxy Note 9. בטיזר שסיפקה לצד ההזמנה לאירוע, התמקדה החברה בעט הסטיילוס S-Pen, זה צפוי לקבל מספר תכונות חדשות דרך תמיכה מובנה בקישוריות בלוטות’.

על פי דיווח של מדליף המובייל הסיני Ice Universe, שידע את חלקו בהדלפות מוצלחות בעבר, עט S-Pen החדש שיגיע לצד ה-Galaxy Note 9 יתמוך בקישוריות בלוטות’ ויציע אפשרויות נלוות, בהן שימוש בעט כשלט רחוק לצילום תמונות באמצעות טיימר והפעלת מוסיקה בטלפון אליו הוא מחובר.

עט הסטיילוס S-Pen מהווה חלק בלתי נפרד מסדרת ה-Galaxy Note של סמסונג וככזה דואגת החברה לעדכן את העט מידי שנה עם רמת דיוק גבוהה יותר וכן פונקציות חדשות שיאפשרו לנו שליטה טובה יותר בטלפון באמצעות העט. השנה לא צפוי להיות הדבר שונה, וסמסונג צפויה להתמקד בעט הסטיילוס, וההתמקדות בעט בלבד בהצגת הטיזר הראשון של החברה (ראו תמונה בראש הכתבה) למכשיר החדש עשויה לרמוז על כך.

את ה-Galaxy Note 9 תחשוף סמסונג באירוע שתערוך בניו-יורק ביום חמישי, ה-9 באוגוסט. המכשיר החדש צפוי להגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ’ עם פאנל Super AMOLED המציע רזולוציית +Quad HD, פלטפורמת עיבוד מדגם Exynos 9810 או Snapdragon 845, זיכרון פעולה (RAM) בנפח 6 או 8 גיגה-בייט עם נפח אחסון בנפח שעשוי להגיע עד 512GB, סוללת 4,000mAh עם תמיכה בטעינה מהירה ואלחוטית ויחד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו וגרסאות חדשות לעוזר הקולי ביקסבי (Bixby) ולאפשרות הנפשת האמוג’י AR Emoji, שהוצגה עם סדרת ה-Galaxy S9.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים