חברת LG רושמת פטנט לעט עם שלושה מסכים וסורק טביעות אצבע

LG Smart Pen (תמונה: mobielkopen) LG Smart Pen (תמונה: mobielkopen)

פטנטים לסמארטפונים עם מסכים מתקפלים וחסרי שוליים כבר ראינו, אך עט עם שלושה מסכים, סורק טביעות אצבע וכל החיישנים הנמצאים בסמארטפון מודרני הנכנסים לתוך גוף של עט? ברוכים הבאים לעתיד. פטנט על העט החדשני נרשם לראשונה כבר בשנת 2015, אך רק לאחרונה יצא לאור וחשף את התכנונים החדשניים של LG לעתיד.

העט, הנראה לכאורה כמו כל עט רגיל אחר, מכיל בתוכו מסך גדול המתקפל לתוך גופו, ואת ביצוע הכניסה והיציאה נבצע באמצעות לחיצה על כפתור ייעודי. לעומת שאר העטים החכמים כיום, העט החדש של החברה הדרום-קוריאנית לא מפספס את הפעולה הבסיסית של עט ומסוגל לרשום גם על נייר. אך LG אינה עוצרת כאן ומצביעה על כך שכל מה שתרשמו באמצעות העט על נייר יסונכרן לתוך הסמארטפון שלכם ולעט עצמו.

LG Smart Pen (תמונה: mobielkopen)
LG Smart Pen (תמונה: mobielkopen)

את השמירה של הדברים מסוגל לבצע העט תוך שילוב של רכיב זיכרון ייעודי, אולם כדי להחליף את הסמארטפון הבא שלכם הוא יזדקק ליותר מזה. וגם בגזרה הזו, העט מציע חיישני תקשורת סלולרית, Wi-Fi, חיישן לתקשור בטווח קרוב אשר עשוי להתברר כקישוריות NFC או בלוטות’, חיישן לאיתור מיקום העט אשר עשוי להתברר כ-GPS, מצלמה, מיקרופון, רמקול, חיישן רטט, חיישן קרבה, ג’יירוסקופ, חיישן האצה, סורק טביעות אצבע, חיישן המבצע מעקב אחרי תנועות העין וחיישן לחץ.

ולבסוף, העט כולל גם זוג מסכים קטנים נוספים למבט על ההתראות ולגישה מהירה ליישומים חשובים. כפי שנאמר לעיל, המסך הראשי הוא המסך הגדול הנגלל החוצה מהעט וחזרה פנימה, המסך השני ממוקם על חלק המתלבש על העט בחלקו התחתון, והמסך השלישי נמצא בסופו של המסך הראשי ומטרתו להציג התראות בלבד.

מהעט העתידני תוכלו גם לבצע שיחות, להצטלם, לכתוב, לשלוח הודעות וכמעט כל פעולה אותה אתם מבצעים דרך הסמארטפון כיום. יחד עם כל הדברים הללו, ייתכן ולא נראה את העט כלל בעתיד הקרוב, אך ייתכן כי חשיפת הפטנט לציבור הרחב מעידה על כוונותיה של LG להפוך את הפטנט למציאות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים