רשת HBO חושפת תאריך יציאה לעונה השניה של הסדרה הצמד

מגי ג'ילנהול מתוך "הצמד" (תמונה באדיבות HBO) מגי ג’ילנהול מתוך “הצמד” (תמונה באדיבות HBO)

HBO צייצה דרך חשבון הטוויטר שלה ציוץ שרבים ציפו לו. סוף כל סוף הוכרז תאריך יציאה לעונה השניה של “הצמד” (The Deuce), הסדרה האחרונה שיצר דיוויד סיימון (David Simon). אם שמו של סיימון לא אומר לכם הרבה, העבודות שלו ידברו בשמו, שכן הוא האדם מאחורי סדרת המופת “טרמה” ו”הסמויה”.

“הצמד” היא דרמה תקופתית, המתרחשת בניו יורק בשנות השבעים. היא מתמקדת בעיקר בכיכר טיימס, שבאותם זמנים כונתה בפי רבים “הצמד”, בגלל מפגש הרחובות ברודווי והשדרה השביעית. דבר נוסף היה שונה מאוד לגבי הכיכר באותן שנים – היא לא הייתה מקור לתיירות. אם נדייק, היא הייתה מקור לתיירות שונה לגמרי.

כיכר טיימס הייתה המקום העיקרי אליו הלכו תושבי ניו יורק והסביבה כדי לשכור את שרותיהן של זונות. מתוך צורך להרוויח יותר כסף בפחות סיכון, התפתחה במקום תעשיית פורנוגרפיה, שלימים נהייתה אחת מתעשיות הפורנו המצליחות בעולם. “הצמד” מספר את הסיפור על התעשייה הזאת, דרך עיניהן של הזונות, הסרסורים, הלקוחות, המשטרה, סוחרי הסמים, ועוד.

כיאה לסדרה של סיימון, “הצמד” מציגה מגוון רחב של נקודות מבט. בסדרה מככבים ג’יימס פרנקו (James Franco), המשחק שני תאומים, האחד ברמן באיזור הכיכר והשני מהמר כפייתי, ומגי ג’ילנהול (Maggie Gyllenhaal), שמגלמת זונה עצמאית.

העונה השניה של “הצמד” צפויה לעלות לשידור ב-HBO ב-9 לספטמבר הקרוב וככל הנראה תגיע בהמשך גם לערוצי HBO ב-HOT, yes ובסלקום tv.

הצמד עונה 2 (תמונה: HBO)
הצמד עונה 2 (תמונה: HBO)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים