הוכרזו: UMIDIGI One ו-One Pro – עם מסך נטול שוליים תמורת מחיר אטרקטיבי

UMIDIGI One (תמונה: UMIDIGI) UMIDIGI One (תמונה: UMIDIGI)

החברות הסיניות הקטנות ממשיכות לנשוף בעורפן של הגדולות, וחברת UMIDIGI עושה זאת באמצעות הכרזה על זוג מכשירים חדשים במחירים אטרקטיביים במיוחד, הנושאים עיצוב השואב השראה רבה ממכשירי Huawei האחרונים כמו גם מה-iPhone X של אפל. זוג המכשירים מציעים מערכת שבבים זהה, מראה דומה לחלוטין הכולל מסך בתצורת 19:9 ומערך צילום כפול הממוקם בחלקם האחורי.

המכשיר הפותח בסדרה הוא דגם ה-UMIDIGI One, זה מציע מסך בגודל 5.9 אינץ’, ברזולוציית +HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 1520 על 720 פיקסלים. בחלקו העליון ניתן להבחין במגרעת אשר מספקת בית לחיישן הקרבה, אפרכסת השמע ולמצלמה הקדמית המגיעה ברזולוציה העומדת על 16 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.0.

מתחת למכסה המנוע רצה מערכת השבבים Helio P23 העדכנית, כאשר זו תגובה על ידי רכיב זיכרון RAM על סך 4 גיגה-בייט, יחד עם נפח אחסון המסתכם ב-32 גיגה-בייט הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. סוללת המכשיר מספקת קיבולת של 3550 מיליאמפר/שעה. על כל התזמורת תנצח מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו בגרסתה הנקייה.

UMIDIGI One (תמונות: UMIDIGI)
UMIDIGI One (תמונות: UMIDIGI)

בגזרת הצילום נמצא זוג חיישני 12 ו-5 מגה פיקסל במפתחי צמצם של f/2.0, הנושאים חיישנים מבית OmniVision ומקבלים אור על ידי מבזק לד כפול הנמצא תחתם. החברה אינה מוותרת על הכנסת פיצ’רים מתקדמים במערך הצילום, זאת כאשר המצלמה הקדמית מספקת אפשרות לפתיחה באמצעות סריקת פנים ומערך הצילום האחורי מתיר החלת פילטרים בזמן אמת.

שאר המפרט כולל את שקע האוזניות הוותיק, תמיכה בבלוטות’ בגרסה 4.2, אורך של 148.4 מילימטרים, רוחב העומד על 71.4 מילימטרים ועובי הנמדד ב-8.3 מילימטרים. מבנה המכשיר מגיע בתצורת הכוללת גב זכוכית, או לחילופין, סיבי פחמן. תצורת הזכוכית משלבת את מעבר הצבעים בין התכלתלסגול המוכר לנו מדגמיה האחרונים של Huawei. בנוסף לכך, זוג המכשירים מציע תמיכה בסאונד במערך סטריאופוני, על ידי שימוש באפרכסת השמע וברמקול התחתון יחד.

ההבדלים בין זוג המכשירים אינם רבים ומסתכמים בתצורה של זיכרון פעולה (RAM) בנפח 4 גיגה-בייט ו-64 גיגה-בייט של נפח אחסון לדגם ה-One Pro, זאת בנוסף להענקת תמיכה בטעינה מהירה ואלחוטית. גם קיבולת הסוללה עברה שינוי קטן וירדה ל-3250 מיליאמפר/שעה, זאת בעוד שדגם ה-Pro מציע תמיכה בקישורית NFC.

את זוג המכשירים מתמחרת החברה ב-139 דולרים ו-169 דולרים בהתאמה, זאת בתנאי שאת הרכישה תבצעו בזמן ההזמנה המוקדמת. במידה ותרכשו את המכשירים לאחר מכן, תגי המחיר יקפצו ל-169 דולרים ו-199 דולרים, בהתאמה.

UMIDIGI One Pro (תמונה: UMIDIGI)
UMIDIGI One Pro (תמונה: UMIDIGI)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים