ג’וס ווידון חוזר לטלוויזיה: יפיק את סדרת המד”ב The Nevers ל-HBO

ג’וס ווידון (Joss Whedon), מי שנחשב במשך שנים לאחד מיוצרי הטלויזיה הטובים ביותר, כבר הרבה זמן לא ביקר במסך הקטן. יוצר “באפי ציידת הערפדים”, “אנג’ל” ו”פיירפליי” נכנס לעולם הקולנוע בכל הכוח, כשהשיא של הקריירה שלו היה “הנוקמים” מ-2012. אבל אחרי שהוא ומארוול (Marvel) הסתכסכו סביב “עידן אולטרון”, סרט “הנוקמים” השני, הוא עזב את ענקית הקומיקס. מלבד מספר עבודות “תיקונים” פה ושם, כמו סיום הצילומים של “ליגת הצדק” למשל, לא שמענו הרבה ממנו.

כעת מודיעה HBO שווידון יפיק ויכתוב סדרת מדע בדיוני חדשה בשבילה. הסדרה תקרא The Nevers, ותהיה הפרויקט הטלוויזיוני המקורי הראשון של ווידון מאז “בית הבובות” מ-2009. HBO זכתה במכרז על הסדרה, בו היא התמודדה מול נטפליקס.

אנחנו מעריצים גדולים של ג’וס ווידון המוכשר והפורה כבר שנים רבות, ואנחנו לא יכולים לחשוב על פרויקט טוב מזה כדי לקבל אותו למשפחת HBO“, אמר קייסי בלויס (Casey Bloys), נשיא התכנים של HBO. “לכבוד לנו להבחר על ידי ג’וס כמקום בו הוא יבנה את העולם השאפתני החדש שלו, ואנחנו מתרגשים להתחיל לעבוד.

גם ווידון עצמו לא נותר חייב: “The Nevers הוא כנראה הסיפור הכי שאפתני שיצרתי, וקשה לי לדמיין בית טוב יותר בשבילו מאשר ב-HBO“, הוא אמר, “לא רק שהם האשפים של סיפורים קולנועיים ארוכים ומתמשכים, אבל גם ההבנה המידית שלהם של הסיפור האפי המוזר שלי הייתה רגשית באותה מידה שהיא הייתה מושכלת.

נכון לעכשיו אנחנו יודעים רק שהסדרה תעקוב אחר קבוצת נשים ויקטוריאניות שגילו שיש להן כוחות יוצאי דופן. נצפה לעוד פרטים בעתיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים