הבדיקות הסתיימו; עדכון Gingerbread יגיע ל-HTC Desire עד סוף החודש

החברה הטיוואנית שאוהבת מאד לתקשר עם לקוחותיה בעמוד הפייסבוק הציבורי שלה, הודיעה לפני דקות אחדות שסיימה לבצע את כל הבדיקות הנדרשות וכי עדכון Gingerbread יגיע לכל מחזיקי מכשיר ה-HTC Desire החל מסוף חודש יולי. רק בחודש שעבר דיווחה HTC שמכשיר ה-Desire לא יקבל את עדכון אנדרואיד Gingerbread 2.3 – אך התחרטה על כך תוך פחות מיממה.

התכנון המקורי היה לשחרר את העדכון למכשיר הפופולארי ברבעון השני של 2011, אולם לקראת סיומו של הרבעון הודיעה HTC כי נתקלה בקשיים שמנעו ממנה לשלב את ממשק ה-Sense הייחודי שלה יחד עם גרסה זו של אנדרואיד על מכשיר ה-Desire, הודות למחסור בזיכרון. בטרם חלפו 24 שעות מההודעה, החברה חזרה בה ופרסמה הודעה נוספת לפיה עדכון Gingerbread יגיע בכל זאת ל-HTC Desire.

את העדכון היה ניתן להתקין על המכשיר כבר מזמן באמצעות רומים לא רשמיים, אך זו בהחלט הודעה משמחת בעבור הלקוחות הנאמנים לרומים המקוריים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים