שיאומי מאשרת פרטים אודות ה-Xiaomi Mi A2 בטיזר חדש

טיזר ל-Xiaomi Mi A2 (תמונה: Xiaomi) טיזר ל-Xiaomi Mi A2 (תמונה: Xiaomi)

לקראת ההכרזה הצפויה על מכשיר ה-Xiaomi Mi A2 ביום שלישי הבא, ה-24 ביולי, משחררת שיאומי טיזר חדש למכשיר דרכו היא חושפת מספר פרטים אותם יכולנו לנחש, אך כעת אלו מאושרים באופן רשמי.

בטיזר שפירסמה מוקדם יותר היום (ב’, 16.7) דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלה, חושפת שיאומי כי היא מתכוונת לחשוף את הדור הבא של דגם ה-Xiaomi Mi A1, שהיה לסמארטפון הראשון של החברה שהגיע כחלק מתכנית Android One יחד עם גרסה נקייה של מערכת ההפעלה אנדרואיד. בתמונה המצורפת לטיזר מופיע לוגו Android One באופן ברור לצד הלוגו של שיאומי, כאשר במרכזה ניתן לראות את מכשיר ה-Mi A1 על רקע הספרה “2”, אשר בנויה מגשרים המובילים מבניין אחד לשני.

בתחתית התמונה מציעה שיאומי את הכיתוב “הדור הבא מגיע” (The Next Gen is Coming), כרמז לכך כי דגם ה-Mi A2 כבר בדרכו לשוק הגלובלי, כאשר הכיתוב המופיע בציוץ החברה בטוויטר מציג את ההאשטאג #2isbetterthan1 (טובים השניים מהאחד), כרמז נוסף.

בדומה לשנה שעברה, גם השנה צפויה שיאומי להציג את מכשיר ה-Android One שלה כגרסת אנדרואיד נקייה של מכשיר ה-Mi 6X שהוצג  באפריל. לפיכך, אנו מצפים כי ה-Xiaomi Mi A2 יגיע עם מסך 5.99 אינץ’ ברזולוציית +Full HD, פלטפורמת העיבוד Snapdragon 660, זיכרון פעולה (RAM) בנפחים של 3, 4 או 6 גיגה-בייט, נפח אחסון של 32, 64 או 128 גיגה-בייט, מערך צילום כפול הכולל חיישני 12 ו-20 מגה-פיקסל, מצלמת סלפי 20 מגה-פיקסל, סוללת 3010mAh וכמובן את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו בגרסתה הנקייה.

לצד ה-Mi A2 צפויה שיאומי להציג את גרסת ה-Mi A2 Lite, זו צפויה להתחקות אחר דגם ה-Redmi 6 Pro שהציגה החברה רק בחודש שעבר, זה מגיע עם מסך 5.84 אינץ’ ברזולוציית +Full HD, פלטפורמת העיבוד Snapdragon 625, זיכרון RAM בנפחים של 3 או 4 גיגה-בייט, נפח אחסון של 32 או 64 גיגה-בייט, סוללת 4000mAh, מצלמת סלפי 5 מגה-פיקסל, מערך צילום ראשי כפול עם חיישני 12 ו-5 מגה-פיקסל ומערכת ההפעלה אנדרואיד 8, שתגיע בדגם החדש בגרסתה הנקייה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים