דוויין ג’ונסון הוא השחקן המרוויח ביותר בכל הזמנים

דוויין "דה רוק" ג'ונסון מתוך טריילר לסרט Rampage דוויין “דה רוק” ג’ונסון מתוך טריילר לסרט Rampage

מגזין פורבס (Forbes) פרסם את רשימת מאה הסלבריטאים המרוויחים ביותר בעולם בשנה האחרונה, ספציפית בין יוני 2017 ליוני 2018. אחד האנשים הבולטים ברשימה הוא דוויין ג’ונסון (Dwayne Johnson), שממוקם במקום החמישי, ובמקום הראשון בין השחקנים.

אם נדייק, השחקן המרוויח ביותר השנה הוא ג’ורג’ קלוני (George Clooney), אך לא בזכות משחק, אלא בגלל שהוא מכר את חברת הטקילה שלו. לעומתו, ג’ונסון הרוויח את 124 מיליון הדולר שלו כמעט ורק בזכות משחק. זה סכום כמעט כפול מ-65 המיליון שהוא הרוויח בשנה שעברה, שגם בה הוא היה השחקן המרוויח ביותר. לפי פורבס, הוא השחקן המרוויח ביותר בכל הזמנים.

בחשבון הטוויטר שלו, המתאבק לשעבר השתפך על כך שהוא זוכר עדיין איך היה סתם בחור עם שבעה דולרים בכיס, והודה למעריצים ולעולם כולו על כך שהוא הגיע לאן שהוא הגיע.

ג’ונסון משחק הרבה, ולא מתפשר על תלוש המשכורת. לפי הדיווחים הוא קיבל תשלום מאוד מרשים מראש על השתתפותו ב”ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל” (Jumanji: Welcome to the Jungle), כמו גם תשלום בן שבע ספרות ממפיצות הסרטים בהם הוא מופיע, פשוט כדי שידבר עליהם ברשתות החברתיות.

הבא אחרי ג’ונסון הוא רוברט דאוני ג’וניור (Robert Downey Jr.), שהיה ראשון מספר שנים לפני ש”דה רוק” החליף אותו. דאוני הרוויח 81 מיליון דולר בשנה האחרונה, כך שלהיות מקום שני ברשימה הזאת זה ממש לא סוף העולם. אחריו נמצא כריס המסוורת’ (Chris Hemsworth) האוסטרלי – ת’ור הקטן גדול נהייה, עם משכורת שנתית של 64.5 מיליון דולר.

במקום הרביעי נמצא ג’קי צ’אן (Jackie Chan), גם הוא חבר קבוע ברשימה, עם 45.5 מיליון דולר, ובמקום החמישי וויל סמית’ (Will Smith), עם 42 מיליון. במקום השישי אפשר לראות את אקשאי קומאר (Akshay Kumar) מבוליווד, עם 40.5 מיליון דולר, ואחריו אדם סנדלר (Adam Sandler), שהכניס 39.5 מיליון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים