באטוומן מצטרפת למשפחת גיבורי יקום החץ

באטוומן (תמונה: DC Comics) באטוומן (תמונה: DC Comics)

לפני כשנה סיפרנו לכם על כמה גיבורות על שאולי לא שמעתם עליהן. אחת מהן, באטוומן (Batwoman), כנראה תכירו טוב מאוד בעתיד הקרוב. לפני זמן מה הכריז גרג ברלנטי (Greg Berlanti), המפיק שמאחד את הסדרות של יקום “החץ” של רשת CW, שבאטוומן תופיע באירוע הקרוס-אובר בדצמבר הקרוב.

למי שעדיין לא צלל ליקום “החץ”, מדובר בסדרות “החץ” (Arrow), “הברק” (The Flash), “סופרגירל” (Supergirl) ו”אגדות המחר” (DC’s Legends of Tomorrow).  ארבע הסדרות מתרחשות ביקום אחד משותף, עם דמויות שמתארחות בין סדרות, וכבר מספר שנים יש אירועי קרוס-אובר גרנדיוזים בהם כל הסדרות מפיקות יחד פרק אחד ארוך.

כעת מודיע ברלנטי שהופעתה של באטוומן לא תסתיים בקרוסאובר. הגיבורה העטלפית של העיר גות’האם תקבל סדרה משלה ככל הנראה, אותה תכתוב ותוביל קרוליין דריז (Caroline Dries), מפיקת “יומני הערפד”. לא לוהקה עדיין שחקנית לתפקיד קייט קיין/באטוומן, אבל נשמע הכרזה בקרוב כנראה – אחרי הכל, היא צריכה להופיע על המסך עוד כחצי שנה.

אחד הדברים שהופכים את באטוומן לגיבורה יוצאת דופן, היא שהיא לסבית. זה הפך אותה בזמנו לגיבורת העל הלהט”בית הראשונה של DC, שקיבלה סדרת קומיקס משלה. כעת היא תהייה גם גיבורת העל הלהט”בית הראשונה, שעומדת בראש סדרת טלוויזיה מצולמת על שמה. זאת תהייה תוספת טבעית ליקום “החץ”, שנוטה להצטיין בייצוגים המגוונים שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים