מייסד שיאומי חושף את מכשיר ה-Xiaomi Mi Max 3 לפני הכרזתו

Xiaomi Mi Max 3 (תמונה: שיאומי) Xiaomi Mi Max 3 (תמונה: שיאומי)

כשאנחנו נמצאים במרחק של כ-24 שעות בלבד ממועד ההכרזה הרשמי על המכשיר, מייסד ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי, לין בין (Lin Bin) החליט להפסיק עם הפצת הטיזרים ולהציג את סמארטפון ה-Xiaomi Mi Max 3 במלוא הדרו דרך תמונות יח”צ רשמיות. התמונות החדשות מגיעות לאחר שהדגם הוצג על ידי שיאומי בפרסומת רשמית, עבר דרך משרד התקשורת הסיני, צולם והופץ דרך תמונות וסרטונים ברחבי הרשת.

בתמונות המוזכרות מוצג המכשיר בצבעים שחור, זהב וכחול, כאשר עיצובו, כפי שנראה בהדלפות קודמות, חושב מחדש. את המסך המלבני החליף מסך מעוגל בתצורת אורך:רוחב של 18 על 9, בזמן שאת חיישן הצילום הבודד בגבו, מחליפה החברה במערך צילום כפול בתצורה אנכית.

על פי המידע שנחשף בהדלפות שונות עד כה, אנו צפויים לראות מפרט טכני עשיר עבור הדגם החדש בסדרת ה-Mi Max של החברה. הסמארטפון החדש צפוי להגיע כשבחזיתו מסך בגודל 6.9 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג LCD ובפריסה של 2160 על 1080 פיקסלים. מעל המסך יושבים חיישן הקרבה, אפרכסת השמע, ומצלמת הסלפי המגיעה ברזולוציה של 8 מגה פיקסל. את השוליים צמצמה היצרנית הסינית באופן דרמטי, כך שהדגם העדכני מתאים את עצמו לדור המודרני של מכשירי הביניים.

מתחת למכסה המנוע תככב מערכת השבבים Snapdragon 636, או ה-Snapdragon 710, כשיחד איתה ירוצו גם 4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון פעולה ו-64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון. על המערך כולו תנצח סוללה בקיבולת 5500 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר USB Type-C, זאת בשעה שאת פעולות היום-יום תנהל מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו.

מערך הצילום הממוקם בחלקו האחורי של המכשיר החדש צפוי לשלב זוג חיישני 12 ו-5 מגה פיקסל, כאשר החיישן הראשי מביניהם מסוגל ללכוד תמונות בעלות גודל פיקסלים העומד על 1.4µm, מה שיתרום באופן ניכר לצילומים בתנאי תאורה קשים. ייעודו של חיישן ה-5 מגה פיקסל אינו ידוע, אך נוכל לשער כי ייתכן ומטרתו היא לשפר את ביצועי אפקט הפורטרט בלבד, בזמן שהחיישן הראשי יהיה אחראי לבדו על לכידת רוב התמונות.

כאמור, את ה-Xiaomi Mi Max 3 תחשוף שיאומי באירוע הכרזה שתקיים בעוד כ-24 שעות (19.7), בשעה 19:30 לפי הזמן המקומי בסין (14:30 לפי שעון ישראל).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים