עיצוב ומפרט טכני של Xiaomi Mi Max 3 נחשפים במלואם לפני ההכרזה ביולי

Xiaomi Mi Max 3 (תמונה: TENAA) Xiaomi Mi Max 3 (תמונה: TENAA)

מכשיר הפאבלט הענק של שיאומי, ה-Mi Max 3, עתיד להיחשף בחודש הבא, אך כבר כעת עובר זה דרך משרד התקשורת הסיני (TENAA) בשלושה דגמים. מספרי הדגמים אשר חצו את משרד התקשורת המדובר הם: M1804E4C/M1804E4T/M1804E4A, והם אינם כוללים הבדלים משמעותיים ביניהם, בעוד שההבדלים העיקריים נמצאים בין זוג הגרסאות המסתיימות באותיות A ו-T לבין הגרסה המסתיימת באות C.

עיצוב המכשירים מזכיר רבות מכשירים אחרים שהציגה השנה שיאומי, בהם ה-Redmi Note 5, וכולל מערך צילום כפול בגבו, כאשר בין זוג המצלמות מפריד פלאש לד. במרכב גב המכשיר ניתן למצוא חיישן טביעות אצבע ביומטרי, כאשר בחלקו הקדמי ניכר עיצובו של מסך בפורמט 18:9, אשר מעליו מצלמת סלפי ומגוון חיישנים. בצידו הימני של המכשיר ממוקמים כפתור הנעילה\כיבוי וכפתורי ויסות השמע.

המפרט הטכני

דגם ה-M1804E4C מציע וריאציה בודדת של המכשיר המגיעה עם רכיב זיכרון RAM העומד על 4 גיגה-בייט, לצד נפח אחסון המסתכם ב-64 גיגה-בייט ואינו ניתן להרחבה. מערך הצילום השתנה גם הוא ומכיל מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל ומצלמה משנית ברזולוציית 8 מגה פיקסל. מלבד הנתונים הללו, השינוי אותו אנחנו מחפשים מתרחש בחזית, כאשר מצלמת הסלפי מגיעה ברזולוציה של 5 מגה פיקסל.

דגם ה-M1804E4T מציע שלוש וריאציות שונות של זיכרון עבודה ונפח אחסון. את המכשיר תוכלו למצוא בגרסאות הכוללות 3/4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, זאת בזמן שנפח האחסון נמדד ב-32/64 או 128 גיגה-בייט בהתאמה. לעומת דגם ה-C, דגם זה תומך בהרחבת זיכרון, אך אינו מגיע עם רדיו מובנה.

מערך הצילום בדגם ה-T מצויד בזוג חיישנים בגבו של המכשיר המציעים רזולוציה של 12 ו-8 מגה פיקסל, כאשר מצלמת הסלפי מגיעה ברזולוציה משודרגת העומדת על 8 מגה פיקסל. שינויים נוספים בין שלושת הדגמים ניתן למצוא בגזרת תדרי התקשורת בלבד.

Xiaomi Mi Max 3 (תמונה: TENAA)
Xiaomi Mi Max 3 (תמונה: TENAA)

מתחת למכסה המנוע צפויים כל המכשירים בסדרת Mi Max 3 להגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 636, השערה הנובעת עקב העובדה שבמשרד התקשורת הסיני ציינו כי מערכת השבבים תרוץ בתדר מרבי של 1.8 גיגה-הרץ, בעודה כוללת 8 ליבות ותומכת בצילום 4K, מה שמאפיין את מערכת השבבים מהדגם המוזכר.

את המערך המשותף תתפעל סוללה בקיבולת ענק של 5400 מיליאמפר/שעה אשר תחזיק את מסך ה-6.9 אינץ’ המשולב במכשיר. תצוגה זו מגיעה ברזולוציה המסתכמת ב-+Full HD, מסוג TFT LCD, בפריסה של 2160 על 1080 פיקסלים. מערכת ההפעלה אשר תנצח על התזמורת כולה תהיה אנדרואיד 8.1 אוראו יחד עם ממשק המשתמש המותאם MIUI 10.

אורכו של המכשיר העתידי נמדד ב-176.15 מילימטרים, בזמן שרוחבו עומד על 87.4 מילימטרים, עוביו 7.99 מילימטרים ומשקלו מסתכם ב-221 גרם. שתיים מתוך שלוש הגרסאות מציעות את הסמארטפון בצבעים שחור, זהב-ורוד, זהב, לבן, כחול, אדום, ורוד, אפור וכסוף, כאשר הגרסה השלישית מציעה את המכשיר גם בצבע סגול.

המכשיר החדש צפוי לראות אור ראשון בסוף חודש יולי, במסגרת אירוע שתערוך חברת שיאומי בשנזן, סין. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים