נטפליקס מוציאה טריילר ראשון ל-Nightflyers, סדרת מד”ב המבוססת על ספרו של ג’ורג’ מרטין

Nightflyers (תמונה באדיבות Syfy)

נטפליקס (Netflix) שחררה טריילר ראשון ל-Nightflyers, סדרת מדע בדיוני אימתית שצפויה להגיע לשירות הצפיה הישירה בעתיד הקרוב. המעניין הוא שהסדרה מבוססת על ספרו של ג’ורג’ ר. ר. מרטין (George R. R. Martin), מחבר “שיר של אש ושל קרח”, סדרת הספרים עליה מבוססת הסדרה “משחקי הכס”. הסדרה מופקת על ידי רשת Syfy, ומופצת על ידי נטפליקס מחוץ לארצות הברית.

בעבר שחררה רשת Syfy טיזר ראשוני מאוד בוסרי, שמראה את הצד האימתי של הסדרה. הטריילר החדש של נטפליקס מראה גם את הצד של המד”ב – אבל לא חוסך את האימה. גיבורי הסרט הם מדענים אמיצים, שיצאו לפגוש גזע חיזרים נודד. אלא שהספינה היחידה שמסוגלת למסע הזה היא ה”נייטפלייר”, והיא ספינה לא רגילה – עד כמה שספינות חלל הן דבר רגיל. הקפטן של הנייטפלייר הוא המחשב שלה, שיוצא מדעתו במהלך המסע ומחליט לרצוח את כל חברי הצוות. ובתור המחשב המרכזי של החללית, יש לו הרבה דרכים טובות ויצירתיות לעשות את זה.

הספר זכה בפרסים רבים, ואף עובד לסרט בעבר, בשנת 1987 – סרט שזכה בעיקר בבוז, כך נדמה. מרטין עצמו לא משתתף בהפקה של הסדרה, בגלל ש-HBO החתימה אותו על אקסקלוסיביות, אבל שום דבר לא עוצר אותו מלהביע את דעתו ולהלל את הליהוקים של הסדרה. בין השחקנים ניתן למצוא את מאיה עשת מ”זאב צעיר”, איוין מאקן (Eoin Macken) מ”האויב שבפנים”, גרטשן מול (Gretchen Mol) מ”אימפריית הפשע”, פיליפ ריס (Phillip Rhys) מ-“24 שעות”, ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים