באפי ציידת הערפדים תחזור לסדרה חדשה בהפקת ג’וס ווידון

באפי ציידת הערפדים (תמונה: 20th Century Fox) באפי ציידת הערפדים (תמונה: 20th Century Fox)

באפי: ציידת הערפדים (Buffy the Vampire Slayer), אחת מקלסיקות הטלוויזיה הגדולות של ג’וס ווידון (Joss Whedon), עומדת לחזור למסך בהפקה חדשה הנמצאת בפיתוח של אולפני פוקס המאה ה-20 עם ווידון כמפיק ומוניקה אווסו-ברין (Monica Owusu-Breen) כתסריטאית. הסדרה תהיה ריבוט לסדרה המקורית שעלתה לשידור לראשונה לפני 21 שנים, כאשר את התפקיד המרכזי בסדרה תגלם כעת שחקנית שחורה, שתתפוס את מקומה של שרה מישל גלר שהובילה את הסדרה המקורית.

אווסו-ברין, שתחבור לווידון בפרוייקט החדש כתסריטאית, הייתה תסריטאית גם בסדרה אחרת בה הוא מעורב, סוכני ש.י.ל.ד, כאשר בעבר שימשה כתסריטאית ומפיקה לסדרות מוכרות נוספות בהן פרינג’ (Fringe), זהות בדויה (Alias), מכושפות (Charmed) ואחרות. לא ברור האם ווידון עצמו יקבל תפקיד נוסף בסדרה פרט למפיק בפועל (Executive Producer), כאשר רק לפני מספר ימים למדנו כי ידיו יהיו עסוקות למדי כשישמש כיוצר, במאי, כותב ושואו-ראנר לסדרה The Nevers המופקת על ידי HBO.

הסדרה המקורית של באפי רצה במשך 7 עונות ו-144 פרקים וגם היום הינה עדיין אחד הפרוייקטים המוכרים של ווידון. הסדרה המקורית אף הובילה לסדרה בת מוצלחת לא פחות – אנג’ל (Angel), בכיכובו של דיוויד בוריאנז שגילם את אותו התפקיד גם בבאפי.

הסדרה המקורית שודרה ברשת The WB, אשר מוכרת כיום תחת השם The CW, אולם בשלב זה לא ידוע היכן תשודר הסדרה החדשה המפותחת על ידי פוקס המאה ה-20, שהפיקה גם את הסדרה המקורית. במהלך הקיץ יגיעו נציגי אולפני הטלוויזיה של פוקס, Fox 21, לרשתות שונות וחברות סטרימינג על מנת לנסות ולמכור את הסדרה החדשה.

בשלב זה אין מידע על שחקנים שיככבו בסדרה החדשה, אלו ככל הנראה ילוהקו בהמשך הדרך. על פי דיווחים שונים, הריבוט לבאפי ציידת הערפדים יתרחש בימינו אנו ויספק התייחסות למיתולוגיה שליוותה את הסדרה המקורית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים