דיווח: גוגל תכריז על חמישה מוצרים חדשים באירוע שתערוך באוקטובר

שלט לוגו גוגל צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אירוע החומרה השנתי של גוגל עדיין במרחק של מספר חודשים מאיתנו, אך כבר כעת עולים דיווחים חדשים הנוגעים לאירוע ההכרזה שתקיים בתחילת חודש אוקטובר ומזכירים מספר לא מבוטל של מוצרים חדשים אותם צפויה החברה להציג לצד מכשירי הדגל החדשים שלה בסדרת ה-Pixel 3.

את המידע משתף המדליף המוכר Evan Blass הנודע בכינוי Evleaks, אשר מציין כי החברה מתכוונת להכריז על זוג מכשירי דגל חדשים (Pixel 3 ו-Pixel 3 XL), אוזניות אלחוטיות חדשות (Pixel Buds 2), גרסה מעודכנת למחשב הנייד PixelBook ושעון חכם.

Pixel 3 & Pixel 3 XL (תמונה: OnLeaks)
Pixel 3 & Pixel 3 XL (תמונה: OnLeaks)

זוג מכשירי הדגל המדוברים עתידים להוות את דור ההמשך לדגמי ה-Pixel 2 וה-Pixel 2 XL, ועל פי ההערכות האחרונות, יענדו את תגי השם הצפויים, Pixel 3 ו-Pixel 3 XL. זוג המכשירים נחשפו בתמונות וסרטוני הדמיה מלאים על ידי המדליף הפופולרי OnLeaks@, אשר שיתף אותנו במידותיהם וגדלי המסכים איתם הם יגיעו. על פי הדיווח, דגם ה-Pixel 3 עתיד לשלב מסך בגודל 5.4 אינץ’, ללא מגרעת בחלקו העליון, כאשר דגם ה-Pixel 3 XL ישלב מסך בגודל 6.2 אינץ’ ויגיע עם מגרעת בחלקו העליון.

בגזרת השמע עתידה גוגל לחשוף דור חדש לאוזניות ה-Pixel Buds עליהן הכריזה בתחילת אוקטובר של השנה החולפת. האוזניות הגיעו בעיצוב תואם לדגמי ה-Pixel 2 שהוכרזו יחד איתן, וסיפקו תמיכה על ידי העוזרת האישית מבית החברה. בנוסף לכך, האוזניות אפשרו תרגום בזמן אמת מ-40 שפות שונות, פיצ’ר אותו אנו משוערים לראות גם בדגם החדש.

מחשב נייד Pixelbook (תמונה: Google)
מחשב נייד Pixelbook (תמונה: Google)

גם את חטיבת המחשוב צפויה ענקית החיפוש לעטר עם מוצר חדש, כאשר את המעמד יתפוס ה-Google Pixelbook 2. המחשב הנייד יריץ את מערכת ההפעלה Chrome OS, בזמן שעל הפעולות מתחת למכסה המנוע תנצח מערכת שבבים מבית קוואלקום או אינטל. בנוסף לכך, נאמר כי המחשב העדכני יגיע עם שוליים דקים יותר, מה שיגרור עיצוב נעים יותר לעין.

על פי השמועות האחרונות, בצעד ראשון של החברה לעולם השעונים החכמים, גוגל תכריז על שעון חכם תחת מותג ה-Pixel. את מערך העיבוד של השעון תנהל מערכת שבבים מבית קוואלקום, זאת בזמן שעל המערכת הפנימית תיקח אחריות מערכת ההפעלה Wear OS. יתרה מכך, השעון צפוי להציע תמיכה בקישוריות Wi-Fi ובלוטות’, אך ניתן לשער כי יצויד גם ב-GPS ובקישורית LTE.

על חמשת המוצרים המוזכרים צפויה להכריז גוגל באירוע שתערוך בתחילת חודש אוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים