אפליקציית WhatsApp מוסיפה אפשרות שיחות קבוצתיות בוידאו

אפליקציית Whatsapp בחנות האפסטור (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

וואטסאפ (WhatsApp) מוסיפה תכונה חדשה לאפליקציית החברה והחל מהיום (ג’, 31.7) תוכלו לבצע שיחות קוליות ושיחות וידאו יחד עם קבוצה של אנשים. את האפשרות החדשה מגבילה החברה לשיחות אודיו ווידאו בין עד 4 אנשים בלבד, אך זו תהיה זמינה עבור משתמשי אנדרואיד ו-iOS גם יחד ומכל מקום בעולם.

את השיחה הקבוצתית ניתן להתחיל לאחר פתיחת שיחה של אחד על אחד באודיו או בוידאו, לאחר מכן תוכלו להוסיף משתתפים נוספים דרך כפתור הוספת משתתפים לשיחה המופיע בחלקו העליון של המסך. בחברה מציינים כי שיחות האודיו והוידאו הקבוצתיות מוצפנות מקצה-לקצה ממש כמו שירות ההודעות של האפליקציה.

החברה לא מתייחסת לנושא הגבלת מספר המשתתפים לארבעה בלבד, אולם רומזת לכך כשהיא מציינת פרטים אודות אמינות שירות השיחות הקבוצתי. על פי וואטסאפ, התכונה נועדה על מנת שתוכלו לבצע שיחות קבוצתיות בין מכשירים הנמצאים במקומות שונים בעולם ותחת תנאי רשת שונים, ומכאן שההגבלה נובעת מתוך רצון לשמור על השירות פעיל באופן רציף ובאיכות טובה, ו-4 משתתפים בשיחה היא כנראה המגבלה הנוכחית לכך.

שיחות וידאו קבוצתיות (תמונה: WhatsApp)
שיחות וידאו קבוצתיות (תמונה: WhatsApp)

את אפשרות שיחות הוידאו השיקה וואטסאפ לראשונה ב-2016, כאשר בחודש מאי האחרון בכנס F8 של פייסבוק, הודיעה על רצונה לשלב שיחות וידאו קבוצתיות באפליקציה. התכונה החדשה תחל להגיע למעל מ-1.5 מיליארד המשתמשים הפעילים ברמה החודשית באפליקציה, נתון אותו חשף מייסד ומנכ”ל פייסבוק, מארק צוקרבג, עם פרסום דוחותיה של החברה בתחילת השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים