פוקס עובדת על פריקוול ל-24 עם היוצרים המקוריים

לוגו הסדרה 24 (פוקס) לוגו הסדרה 24 (פוקס)

מקורות אנונימים דיווחו ל”הוליווד ריפורטר” שהסדרה “24” עומדת לחזור למסך, הפעם, בצורת פריקוול. להזכירכם, במהלך 2017 שודרה סדרת ספין-אוף של “24”, שנקראה “24: מורשת” (Legacy י:24). היא בוטלה אחרי עונה אחת בלבד של 12 פרקים, אך בפוקס (Fox) נאמר שמבחינתם הפרנצ’ייס עדיין על הפרק, ושהם שמעו רעיון “מאוד מושך” מג’ואל סורנאו (Joel Surnow), אחד מיוצרי הסדרה המקורית.

כעת, לפי הדיווחים, סורנאו כותב פרק פיילוט חדש יחד עם בוב קוקרן (Bob Cochran), היוצר השני של הסדרה המקורית. זהו פרק של סדרת פריקוול, שתספר איך ג’ק באוור, הגיבור העשוי ללא חת שיקדש כל מטרה כדי להשיג את האמצעים, הפך להיות סוכן העל שהוא היה בסדרה. לצד סורנאו וקוקרן עומד גם המפיק בפועל הווארד גורדון (Howard Gordon), גם הוא ממפיקי הסדרה המקורית.

אין עוד פרטים על הסדרה – לא הוכרז אורך, לא תאריך יציאה, ולא ליהוקים. ניתן לשער בביטחון רב יחסית שקיפר סת’רלנד (Kiefer Sutherland), ששיחק את באוור המקורי, לא יחזור לתפקיד – הוא רק נהייה מבוגר יותר מאז, בעוד שבאוור החדש צריך להיות צעיר יותר. לגבי תאריך היציאה, בפוקס מתכננים להוציא את העונה הראשונה כבר במהלך 2019. ההשערה היא שהעונה תשוחרר באיזור מאי, תקופת בין-העונות של הטלויזיה האמריקאית, אבל זו רק הערכה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים