הוכרז: Samsung Galaxy Tab A 10.5 – טאבלט משפחתי במחיר ממוצע

Samsung Galaxy Tab A 2018 (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy Tab A 2018 (תמונה: סמסונג)

תחת אור הזרקורים של טאבלט הדגל ה-Galaxy Tab S4, הכריזה סמסונג בשקט גם על ה-Galaxy Tab A החדש, אשר ממשיך את דרכו של ה-Galaxy Tab A 2017 ששוחרר לפני כשנה בלבד. את הדגם החדש מציידת החברה במשחקים מובנים לילדים, משפרת עם מערך אודיו מרובע ועוטפת במבנה מוכר ועם מסך גדול יותר.

הטאבלט העדכני מצמצם במעט את השוליים אך עדיין מותיר מקום רב לשיפור, זאת בעודו מגיע יחד עם מסך בגודל 10.5 אינץ’, ברזולוציית WUXGA, עם פאנל מסוג TFT LCD ובפריסה של 1920 על 1200 פיקסלים. יחס התצורה של המסך מסתכם ב-16:10, מה שמעניק לו את הרזולוציה הייחודית. עוד בחזית המכשיר נמצא גם את מצלמת הסלפי וחיישן הקרבה.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 450 המיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר המאפשר חיסכון בחשמל. לצידה של המערכת ירוץ רכיב זיכרון RAM על סך 3 גיגה-בייט המגובה על ידי נפח אחסון של 32 גיגה-בייט הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. את המערך תנהל מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, בשעה שאת הדלק להמשך תספק סוללה בקיבולת 7300 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר USB Type-C.

Samsung Galaxy Tab A 2018 (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy Tab A 2018 (תמונה: סמסונג)

בגזרת הצילום דאגה סמסונג להטמיע חיישן בודד בגבו של הטאבלט ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם יכולות מיקוד אוטומטי ותמיכה במבזק לד, כאשר בחזית הטאבלט נגלה מצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל התומכת בפלאש. מסביב לטאבלט ניתן לראות את שקע האוזניות, כפתורי ויסות הווליום ובמידה ובחרתם בגרסת ה-LTE, גם את מגירת הסים.

את ה-Galaxy Tab A 10.5 2018 תשיק סמסונג ב-24 באוגוסט תחת תג מחיר של כ-385 דולרים לגרסת ה-Wi-Fi וכ-455 דולרים לגרסת ה-LTE.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים