דיווח: גוגל תכריז על סדרת ה-Pixel 3 ב-4 באוקטובר

Pixel 3 ו-Pixel 3 XL (תמונה: OnLeaks) Pixel 3 ו-Pixel 3 XL (תמונה: OnLeaks)

לאחר שנחשפו במלואם בתמונות הדמיה ברזולוציה גבוהה ובתמונות חיות, כעת מגיעה אלינו דיווח חדש הגורס כי גוגל הדליפה בעצמה את תאריך ההכרזה של סדרת ה-Pixel 3 דרך פלטפורמת Famebit שבבעלותה. את המעשה ביצע לכאורה עובד מטעם החברה, אשר פרסם מודעה הפונה למשפיעני רשת המעוניינים לקחת חלק בקמפיין ‘שיווקי’ למטרות החברה.

את פלטפורמת Famebit הקימה גוגל למען חיבור בין משווקים ליוצרי רשת, וכעת היא לכאורה משתמשת בה בעצמה למען גיוס משפיענים לקמפיין השיווק של סדרת ה-Pixel 3 העתידית. מדוע לכאורה? דרך השימוש בפלטפורמה לא ניתן לדעת האם גוגל היא זו שעומדת מאחורי פרסום המודעה, או שמא עומד מאחוריה אדם המעוניין להפיץ שמועות שקריות.

מודעת הדרושים שפורסמה בפלטפורמת Famebit (תמונה: AndroidPolice)
מודעת הדרושים שפורסמה בפלטפורמת Famebit (תמונה: AndroidPolice)

באמצעות המודעה גוגל שמה לה למטרה למצוא יוצרי רשת בפלטפורמת יוטיוב אשר אינם משתמשי פיקסל נוכחיים אך בעלי רצון לעבור לסדרת הפיקסל החדשה. לאחר שהעבירו את תכניהם למכשיר שיקבלו, הם ידרשו לספר על החווייה שלהם עם המכשיר. החוויה כוללת מענה ופירוט על שאלות הנוגעות לתהליך המעבר עצמו, מדוע הם בחרו לעשות זאת וכיצד עברו את התהליך.

בעבור הסרטון שיפרסמו, יקבלו היוצרים עד כ-10,000 דולרים אשר ישמשו אותם לכל מטרה שיבחרו. מעבר לכך, דבר התורם לאמינות המודעה היא הירידה לפרטים. מפרסם המודעה מציין כי הוא מעוניין ביוצרים קנדיים בלבד, וישנו דדליין לעוד 50 ימים ממועד פרסום המודעה. תאריך ההכרזה המצוין במודעה הנו ה-4 באוקטובר, מה שמיישר קו עם שאר ההכרזות אותן קיימה גוגל לסדרת הפיקסל באותו התאריך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים