צפו בשידור החי מאירוע ההכרזה על Samsung Galaxy Note 9

הזמנה לאירוע Galaxy Unpacked 2018 (באדיבות סמסונג) הזמנה לאירוע Galaxy Unpacked 2018 (באדיבות סמסונג)

הערב (ה’, 9.8) תחשוף סמסונג באופן רשמי את מכשיר הדגל השני שלה לשנת 2018, ה-Galaxy Note 9 באירוע Unpacked 2018 אותו תערוך החברה בברקליס סנטר בברוקלין, ניו-יורק. את האירוע תעביר החברה בשידור חי החל מהשעה 18:00 לפי השעון המקומי בישראל.

המכשיר החדש צפוי להגיע עם מסך הגדול מקודמו ובגודל שיסתכם ב-6.4 אינץ’ ויחד עם עט סטיילוס (S-Pen) חדש שישלב מספר צבעים ויספק לראשונה תמיכה בקישוריות בלוטות’ לשם ביצוע פעולות שונות מרחוק בטלפון. על גבו של המכשיר אנו צפויים למצוא זוג מצלמות 12 מגה-פיקסל שיאפשרו ביצוע זום של עד פי 2 ללא פגיעה באיכות התמונה ומגוון אפשרויות בתחום ה-AI שיעזרו לספק למשתמשים בו תמונות טובות יותר בתנאי תאורה שונים.

עם הגלקסי נוט 9 צפויה סמסונג לעבור לנפח אחסון בסיסי של 128 גיגה-בייט, כאשר נפח האחסון המובנה המירבי שיהיה זמין עבור המכשיר יעמוד על 512 גיגה-בייט. לצד העדכון ברכיבי האחסון המובנים סמסונג צפויה להציג תמיכה בכרטיס זיכרון MicroSD בנפח ענק של 512 גיגה-בייט, שיאפשר למשתמשים שיבחרו באופציה זו נפח של עד 1 טרה-בייט.

סוללת המכשיר צפויה לספק זמן שימוש ארוך עם קיבולת 4,000mAh ותספק תמיכה בטעינה מהירה ובטעינה אלחוטית מהירה, כאשר על פי ההדלפות האחרונות תציג סמסונג משטח טעינה חדש שיאפשר להטעין באופן אלחוטי מכשיר טלפון יחד עם שעון חכם.

בצד התוכנה אנו צפויים לראות את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו יחד עם ממשק המשתמש המותאם של סמסונג, כאשר האחרונה ככל הנראה תספק לנו הצצה לכמה אפשרויות חדשות שנוספו ל-AR Emoji, הגרסה של החברה לאמוג’י המונפשים העוקבים אחר תנועות המשתמשים.

צפו בשידור החי מאירוע Unpacked 2018 בוידאו המצורף מטה:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים