מכשיר ה-Google Pixel 3 XL נחשף בתמונות חיות ומציג את מפרטו הטכני

Pixel 3 XL (תמונה: Канал Лучкова) Pixel 3 XL (תמונה: Канал Лучкова)

לאחר שנחשף על ידי משתמש בפורום XDA Developers, כעת מכשיר ה-Pixel 3 XL ממשיך את דרכו למדליף אחר אשר לא חוסך בפרטים ומצלם סרטון מלא המציג את פתיחת הקופסה, חשיפת האביזרים והדלקת המכשיר. בסרטון ניתן לראות פרטים חדשים הקובעים כי רוכשי הדגם יהנו מאוזניות ה-Pixel Buds במתנה, זאת בנוסף למספר מתאמים, מטען וכבל.

ההדלפה הנוכחית מגיעה ממשתמש רוסי ברשת טלגרם, אשר פתח ערוץ משלו בו רק הוא בעל האפשרות לשליחת הודעות, תוך שמירת זהותו כאנונימית. בערוץ שלח היוצר תמונות וסרטונים של מכשיר ה-Pixel 3 XL שבבעלותו, זאת בעודו חושף פרטים חדשים בגזרת ההדלפות. כבר בתחילת הסרטון נוכל לראות את גבו של המכשיר המגיע בצבע לבן, וכולל חיישן צילום בודד המגיע לצד מבזק לד ומעל סורק טביעות האצבע.

מיד לאחר מכן נפגוש את תכולת הקופסה, אשר מגיעה עם אוזניות ה-Pixel Buds, מתאם מ-USB Type A ל-Type C, מתאם משקע האוזניות הרגיל ל-Type-C, כבל סנכרון המאפשר העברת מידע בין המכשיר הישן לפיקסל החדש וכמובן, המטען. כל הדברים הללו מתווספים לפין המאפשר את הוצאת מגירת הסים ולניירת האופיינית המדריכה את המשתמש המתחיל.

במעבר לתמונות, ניתן להבחין בדף עליו המדליף רשם כי זו היא גרסת ה-64 גיגה-בייט, בזמן שלעומת ההדלפות האחרות, המכשיר המוצג עובד באופן מלא ומסכו פעיל. בצילום נוסף המציג את מפרטו הטכני, נוכל לזהות את מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, יחד עם מערכת השבבים Snapdragon 845 וזיכרון עבודה על סך 4 גיגה-בייט.

בנוסף לדברים הללו, בחזית הסמארטפון נוכל לראות מסך המשוער להגיע בגודל 6.2 אינץ’, ברזולוציית +Quad HD ובפריסה של 2960 על 1440 פיקסלים. בחלקו העליון של המסך נמצא זוג מצלמות סלפי, חיישן קרבה ואפרכסת שמע, בשעה שכל אלו מתמקמים בתוך מגרעת גדולה למדי אשר ‘זכתה’ כבר בשלב זה לביקורות צולבות מקהל המעריצים.

על סדרת ה-Pixel 3 עתידה להכריז גוגל ב-4 באוקטובר, אז היא צפויה להציג גם את שעון ה-Pixel Watch החכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים