טושיבה שוברת שיא ומציגה את כרטיסי ה-SD הגדולים והמהירים ביותר

אומרים שהפרטים הקטנים עושים את ההבדל הגדול, ונראה שבכל מה שקשור לקרב על הזיכרון, החברות השונות בתחום מאמינות בכך בכל מאודן. בסוף השבוע הכריזה טושיבה בברלין על סדרה חדשה של כרטיסי זיכרון שוברי שיאים.

הכרטיסים החדשים בתקן UHS-I הם כרטיסי ה-SD וה-microSD המהירים בעולם, וכרטיסי ה-microSD הם גם הראשונים מסוגם בתקן זה. כרטיסי ה-SDHC מגיעים בנפחים של 8, 16 ו-32 גיגה-בייט, ומציגים מהירויות קריאה וכתיבה מרשימות ביותר של עד MB/s95 ו-80MB/s בהתאמה. כרטיסי ה-microSDHC מגיעים בנפחים של 4, 8 ו-16 גיגה ורושמים מהירויות קריאה וכתיבה צנועות יותר של 40 ו-20 מגה-בייט בשניה, בהתאמה.

במקביל הציגה פנסוניק בתערוכה כרטיסים דומים משלה, אך הם מגיעים בנפחים קטנים יותר ומהירויות נמוכות יותר. הכרטיסים הראשונים של שתי החברות צפויים להגיע לשוק (או לפחות לחברות אחרות) בנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים