Huawei Mate 20 נחשף עם סורק טביעות אצבע מתחת למסך ומנגנון מתקדם לזיהוי פנים

Huawei Mate 20 Display (תמונה: digi.tech) Huawei Mate 20 Display (תמונה: digi.tech)

ככל שאנחנו מתקרבים לחודש אוקטובר בו עתידה להכריז וואווי (Huawei) על סדרת ה-Huawei Mate 20, גל ההדלפות מתקרב אלינו ומציג תמונות חיות של הפאנל הקדמי אשר יעטוף את הסמארטפון. ההדלפה הזו מגיעה לאחר שדגם ה-Mate 20 Lite נחשף בתמונות לא מעטות, המציגות את חלקו הקדמי והאחורי.

הפאנל הקדמי המוצג בתמונות מגיע עם מגרעת דומה למדי לזו המופיעה בדגם ה-Mate 20 Lite, אך בניגוד למסכו של המכשיר שנחשף בעבר, התצוגה הנראית בתמונות מגיעה בתצורה קמורה ולא שטוחה. מעבר לכך, נראה כי ענקית הטכנולוגיה הסינית צועדת לעבר הגדלת המגרעת בהשוואה לסדרת ה-Huawei P20 שהוצגה במרץ.

Huawei Mate 20 Display (תמונה: digi.tech)
Huawei Mate 20 Display (תמונה: digi.tech)

בנוסף לדברים הללו, בחלקו העליון של הפאנל נוכל להבחין במערך המזוהה באופן אוטומטי למערך המשמש לזיהוי פנים בתלת ממד, דבר המעיד על כך כי וואווי מעוניינת לאפשר למשתמשיה לפתוח את המכשיר הבא בסדרה בדרכים נוספות מלבד מטביעת האצבע. אולם החברה אינה מתכוונת לעבור לשימוש בסריקת הפנים המוזכרת בלבד, ובהסתכלות זריזה על חלקו האחורי של הפאנל נוכל למצוא סורק טביעות אצבע הממוקם מתחת למסך.

פרטים נוספים אודות המכשיר מגיעים מהאתר הסיני digi.tech, אשר טוען כי המסך המוצג בתמונות מגיע בגודל 6.3 אינץ’ מסוג AMOLED, והמכשיר העתידי יריץ את ממשק המשתמש EMUI 9.0. יחד עם זאת, הטענות ממשיכות עם שמועות על מערכת השבבים החדשה Kirin 980 שתשולב בסדרה העדכנית ועמידות בפני מים ואבק בתקן IP67, בהתאם לדור הקודם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים