דיווח: Huawei תעדכן את מכשיריה לאנדרואיד 9 בחודש הבא

וואווי (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

לאחר ששחררה את עדכוני ה-GPU Turbo למגוון מכשירים מתוצרתה, ממשיכה ענקית הטכנולוגיה הסינית לשכלל את הסמארטפונים המיוצרים על ידה. על מנת להמשיך ולעשות זאת בצורה הטובה ביותר, כבר ברגעים אלו עובדת החברה על ממשק המשתמש EMUI בגרסה 9.0 המבוסס על גרסת אנדרואיד 9 פאי.

טכנולוגיית ה-GPU Turbo המדוברת מציעה שיפור של 60 אחוזים בצריכת כוח העיבוד ו-30 אחוזים אחוזים נוספים בצריכת החשמל, לדברי החברה. את הטכנולוגיה החלה להפיץ וואווי למכשיריה כבר מחודש אוגוסט האחרון, כאשר זו התחילה בסדרת ה-P20, המשיכה לסדרת ה-Mate וסיימה עם סדרות השוק הנמוך-ביניים.

על פי דובר החברה, וואווי תשחרר את העדכון המיוחל לאנדרואיד 9 פאי כבר בתערוכת IFA הקרובה, שם היא תציג גם את ממשק המשתמש המעודכן EMUI 9.0. מעבר לכך, החברה שחררה כבר את גרסת הבטא למכשירים נבחרים, עליהם היא בוחנת את הגרסה החדשה ובודקת תקלות, זאת על מנת לוודא כי הגרסה הסופית תגיע ללא באגים.

מפת הדרכים הנוכחית של וואווי מתבטאת בפשטות רבה ועובדת בשיטה כמעט כרונולוגית. מכשירי הדגל האחרונים כגון ה-Huawei P20 Pro יקבלו את העדכון ראשונים בחודש ספטמבר, כאשר מיד אחריהם יתייצבו גם מכשירים בסדרת ה-Mate 10 על מנת להשתדרג לאנדרואיד 9 במועד מאוחר יותר.

בנוסף לדברים הללו, מידע המגיע ממקור בחברה מעיד על כך כי זו עובדת על שיפורים נוספים לממשק המשתמש החדש אשר יגיעו במועד מאוחר יותר. לבסוף, וואווי מעידה כי היא משקיעה המון משאבים החטיבות המחקר והפיתוח על מנת לספק למשתמשים תוכנה סופית יציבה, ללא קריסות ואמינה לאורך זמן.

בינתיים בישראל דחה בית המשפט את הצווים הזמניים שביקשה חברת אלקטרה מוצרי צריכה להטיל על וואווי לשם המשך שיווק מכשיריה בנפרד מהיבואנית. על פי מידע שהגיע למערכת גאדג’טי ממספר מקורות, וואווי תחל בהפצת המכשירים דרך מספר מוקדים בישראל, אך ללא מפיץ מורשה יחיד כפי שעשתה בעבר. על פי אותם מקורות, רשת KSP תהיה בין המפיצות החדשות של החברה בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים