הוכרז: Fitbit Charge 3 – דגם חדש לצמיד הכושר הפופולרי של פיטביט

Fitbit Charge 3 Fitbit Charge 3

יצרנית אביזרי הכושר פיטביט (Fitbit) הכריזה על צמיד כושר חדש בסדרת ה-Charge של החברה, ה-Charge 3, עם עיצוב משודרג, עמידות במים לעומק של עד 50 מטרים וזמן סוללה של עד שבעה ימים.

ה-Charge 3 מגיע כשנתיים לאחר דגם ה-Charge 2 ובעיצוב דומה, אך משודרג עם גוף אלומיניום ומסך מגע קדמי גדול יותר המצופה בזכוכית Gorilla Glass 3 ומסוגל להציג גווני אפור ולא רק שחור-לבן כמו הדגם הקודם. שיפור נוסף הוא זמן סוללה של עד שבעה ימים בהשוואה ל-5 ימים של הדגם הקודם.

חברת פיטביט הצליחה לדחוס הרבה תכונות חדשות בצמיד הכושר החדש שלה:

  • מעקב דופק רצוף 24/7.
  • אימוני כושר מבוססים יעדים עם יותר מ-15 פעילויות ספורטיביות נפרדות.
  • עמידות במים של עד 50 מטר לפעילויות ספורט במים.
  • מעקב אחרי השינה ושלבי השינה השונים.
  • קבלת התראות ומידע ממכשיר הסלולר.
  • תמיכה בתשלום באמצעות FITBIT PAY – בדגם ה-Special Edition בלבד.

הצמיד בנוי מגוף אלומיניום בצבע שחור או ורוד (Rose Gold) כאשר הוא יגיע עם שתי רצועות שונות בדגם הרגיל, רצועה שחורה או כחולה-אפורה או עם רצועה בצבע לבן או לבנדר בדגם ה-Special Edition בעל שבב ה-NFC המובנה המגיע יחד עם רצועה נוספת בערכה.

יתרון גדול לרצועות ושעוני הכושר של פיטביט היא התמיכה בישומי ושירותי צד ג’ המאפשרים לקבל מידע נוסף מהשעון ולא רק להשתמש בתכונות המובנות בו כמו ספירת צעדים, מד דופק, פעילויות ספורטיביות ועוד. חיסרון קל קיים למשתמשים המעוניינים בגרסת ה-Special Edition בעלת שבב ה-NFC המיועד לשירות התשלומים Fitbit Pay שנתמך בעיקר בארה”ב עם תמיכה נמוכה במדינות אחרות בעולם.

רצועת ה-Charge 3 תגיע עם מחיר של 150 דולר כאשר דגם ה-Special Edition עם NFC ורצועה נוספת יגיע במחיר של 170 דולר. שני הדגמים זמינים למכירה כבר היום באתר החברה וימכרו בחנויות השונות במהלך חודש אוקטובר.

בעוד לחברת פיטביט יש חסידים רבים בתחום שעוני ורצועות הכושר, קשה להתעלם מכך שה-Charge 3 לא ממצה את ההתקדמות הטכנולוגית של היום, דוגמה לכך היא שעון השיאומי BIP שאולי מיוצר מחומרים זולים יותר אך מכיל מסך צבעוני, חישן GPS מובנה וזמן סוללה של כחודש בתג מחיר של כשליש מה-Charge 3 החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים