הוכרז: Lenovo ThinkPad X1 Extreme – מחשב נייד קל וחזק

נייד ThinkPad X1 Extreme (מקור לנובו) נייד ThinkPad X1 Extreme (מקור לנובו)

חברת לנובו (Lenovo) הכריזה במהלך כנס IFA 2018 המתקיים בברלין, גרמניה, על ניידים חדשים רבים, בהם ה-ThinkPad X1 Extreme אשר מגיע עם מסך 15.6 אינץ’ וגוף מחוזק בסיבי פחמן הנועד לשוק העסקי והפרטי בעבור משתמשים המעוניינים במחשב קל וחזק.

ה-X1 Extreme החגש הוא גרסה משודרגת ומוגדלת ל-X1 Carbon שהוצג ב-CES 2018 ומגיע עם מסך גדול יותר של 15.6 אינץ’ בעל פאנל IPS ברזולוציית FHD או UHD עם אפשרות לתמיכה בטכנולוגיית Dolby Vision לאיכות צפיה גבוהה במיוחד, כל זאת בגוף משולב סיבי פחם עם 4 שכבות לעמידות מוגברת.

מתחת למכסה המנוע אפשר למצוא מעבד Core i7 מהדור השמיני של אינטל, כאשר צפויה לצאת גרסה בעלת מעבד Core i9 לקראת דצמבר השנה’ זאת יחד עם כרטיס מסך GeForce GTX 1050Ti המאפשר לנייד לשמש גם כמחשב משחקים ולא רק לעבודה.

נייד ThinkPad X1 Extreme (מקור לנובו)
נייד ThinkPad X1 Extreme (מקור לנובו)

בנוסף, לנובו שילבה בנייד את טכנולוגיית Dolby Audio לאיכות סאונד גבוהה ואת טכנולוגיית הטעינה המהירה (Rapid Charge) של החברה המטעינה 80% מהסוללה ב-60 דקות, סוללה שאמורה להספיק עד 15 שעות שימוש בטעינה מלאה.

מפרט טכני:

  • מעבד – עד Core i7-8850H של אינטל (בהמשך עד Core i9).
  • זיכרון – עד 64GB זיכרון DDR4.
  • אחסון – SSD של עד 2TB (מקום ל-2 כונני M.2).
  • כרטיס מסך – GeForce 1050 Ti MaxQ.
  • מסך – 15.6 אינץ’ עם פאנל IPS ברזולוציית UHD של 3840×2160 או FHD של 1920×1080 עם אפשרות לתמיכה במגע ו-Dolby Vision.
  • משקל – 1.7-1.8 ק”ג

נייד ה-X1 Extreme יהיה זמין למכירה החל מחודש ספטמבר במחיר של החל מ-1,859 דולר.

נייד ה-X1 Extreme החדש של לנובו הוא גרסה מוגדלת ומשופרת בסדרת ה-X1 Carbon ששומרת על גוף משולב סיבי פחמן לעמידות מוגברת שגם מעניק משקל נמוך בהשוואה למחשבים אחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים