מארוול תפיק סדרות לסקארלט וויץ’ ולוקי

טום הידלסטון ואליזבת' אולסן מסרטי מארוול טום הידלסטון ואליזבת’ אולסן מסרטי מארוול (באדיבות מארוול \ דיסני)

בדיסני (Disney) עובדים ימים ולילות כדי להתכונן להשקה הכי גדולה של החברה – שירות חדש של תכנים בצפיה ישירה. הפלטפורמה תהייה המקור הבלעדי לתכנים של דיסני מרגע שתושק, וצפויה להביא כמות מכובדת של תכנים מקוריים ויוקרתיים מאוד. בין השאר צפויה לצאת סדרת טלוויזיה ל”מלחמת הכוכבים” בהפקתו של ג’ון פברו ובתקציב של כ-100 מיליון דולר, סכום אסטרונומי לסדרה.

כעת ישנם דיווחים על הפקות מארוול (Marvel) בקנה מידה דומה. מארוול תפיק מיני-סדרות סביב דמויות גדולות ביקום הנוקמים, כשהראשונים ביניהם יהיו האל התכסיסן ומכשפת הארגמן – לוקי (Loki) וסקרלט וויץ’ (Scarlet Witch). בניגוד לסדרות אחרות של מארוול, שמופקות על ידי חטיבת הטלוויזיה שלה, הסדרות האלה יופקו על ידי חברת ההפקה הקולנועית של מארוול. זה אומר שהסדרות יציגו איכויות הפקה קולנועיות, ויביאו לתפקידים הראשיים את שחקני הקולנוע המוכרים והאהובים עלינו – טום הידלסטון (Tom Hiddleston) ואליזבת’ אולסן (Elizabeth Olsen).

דמויות כמו איירון מן וקפטן אמריקה, שקיבלו כבר סרטים משל עצמם, כנראה לא יופיעו בסדרות כאלה – לפחות לא בתפקידים גדולים. מארוול תתמקד בדמויות שזכו לפחות פוקוס על המסך הגדול, כדי להרחיב ולהעשיר את היקום הקולנועי ולתת למעריצים שלהן הזדמנות להכיר אותן מקרוב.

תכני טלוויזיה אחרים של מארוול יהגרו גם הם לערוץ החדש, שלא יהיה זמין בארץ נכון לרגע זה. אך אל חשש, זה לא כולל את סדרות נטפליקס (Netflix) של מארוול – זכויות ההפצה וההפקה שלהן שייכות לנטפליקס, והיא זו שקובעת את גורלן של הסדרות והדמויות שבהן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים