המילטון משיקה את Xiaomi Mi Max 3 בישראל ביבוא רשמי

Xiaomi Mi Max 3 (תמונה באדיבות Xiaomi) Xiaomi Mi Max 3 (תמונה באדיבות Xiaomi)

בדף שהעלתה לאתר החברה, הכריזה המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, על כוונותיה להשיק את מכשיר ה-Xiaomi Mi Max 3 בארץ, תוך ציון העובדה כי המכשיר יושק “בקרוב” ותאריך השקה קבוע אינו ידוע. עם זאת, נוכל לשער כי המכשיר יגיע לארץ כבר בשבועיים הקרובים ויוצג כמוצר נוסף בחנות שיאומי הרשמית אותה פתחה המילטון בתל אביב, עם השקה נרחבת יותר דרך רשתות נבחרות.

מכשיר ה-Xiaomi Mi Max 3 מביא עמו מסך בגודל 6.9 אינץ’, ברזולוציית +Full HD ביחס תצוגה של 18 על 9, וללא מגרעת בחלקו העליון. בנוסף לכך, הסמארטפון מצויד במערכת השבבים Snapdragon 636 הכוללת 8 ליבות מסוג Kyro 260, אשר אחראיות על פעולות היום יום ופועמות בתדר מרבי של 1.8 גיגה-הרץ.

את המערך כולו מריצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, כאשר פניה עתידות לכיוון מערכת ההפעלה אנדרואיד 9.0 וממשק המשתמש MIUI 10. מעבר לכך, נוכל למצוא כאן סוללה בקיבולת 5500 מיליאמפר/שעה שתפעיל את מסך הענק ותומכת בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0. את הסוללה תוכלו להטעין דרך מחבר מסוג USB Type-C ולשמוע שירים במקביל דרך שקע האוזניות הממוקם בחלקה העליון של המסגרת.

Xiaomi Mi Max 3 (תמונה באדיבות Xiaomi)
Xiaomi Mi Max 3 (תמונה באדיבות Xiaomi)

בגבו של ה-Xiaomi Mi Max 3 נמצאות זוג מצלמות 12 ו-5 מגה פיקסל, כאשר המצלמה הראשית מספקת את חיישן ה-12 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/1.9 ופיקסלים בגודל 1.4 מיקרו-מטר וחיישן ה-5 מגה פיקסל המשני מיועד לשם מדידת עומק לתמונות הפורטרט. בצד הוידאו מספק מערך הצילום הראשי תמיכה בצילום של עד 4K, כאשר בחזיתו של המכשיר נמצא מצלמת סלפי עם חיישן 8 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.0 ותמיכה בצילום וידאו ברזולוציה מרבית של Full HD.

את ה-Xiaomi Mi Max 3 משיקה המילטון בישראל במחיר של 1,499 שקלים, עם זמינות בצבע שחור ובגרסה הכוללת זיכרון 4GB RAM ורכיב אחסון על סך 64 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים