גרסת בטא של iOS 12.1 פותרת את בעיית הטעינה במכשירי האייפון החדשים

iPhone XS Max (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) iPhone XS Max (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לאחר סערה קצרת טווח שסבבה את בעיית הטעינה באייפונים החדשים, נראה כי כמו כל בעיה אחרת, גם זו מגיעה לסופה עם עדכון תוכנה חדש שיופץ למשתמשי האייפון בקרוב. עדכון התוכנה מגיע תחת מספר הגרסה iOS 12.1 ושוחרר כבר למשתמשי הבטא של החברה, כך נאמר בציוץ של היוטיובר והאנליסט Rene Ritchie.

הבעיה המדוברת כבר הספיקה לקבל את השם Charge Gate ופגעה בחלק מהאייפונים מסדרת ה-XS החדשה. תסמיני הבעיה היו אי קבלת זרם מהמטען כאשר האייפון נעול/במצב שינה. אומנם, במידה והמשתמש הדליק את מסכו של האייפון, האחרון החל להיטען כראוי. הבעיה קיבלה תהודה רבה בעקבות משתמשים שהכניסו את המכשיר לטעינה בלילה כשהוא נעול, אך קמו בבוקר לגלות שהמכשיר לא נטען כלל.

לאחר מכן, סיקר היוטיובר הפופולרי Unbox Therapy גם הוא את הבעיה על ידי בדיקת של כ-9 אייפונים מהסדרה החדשה. חלק מהאייפונים היו נגועים בתקלה, וחלקם היו תקינים לחלוטין. מעבר לכך, היוטיובר הציג אייפון בודד שכלל לא מקבל זרם, גם במידה והמסך פועל. את הבעיה הזו חוו גם משתמשים רבים בפורומי החברה.

בנפרד מהבעיה המדוברת, אפל עדיין לא הגיבה באופן ציבורי לבעיית ה-BeautyGate ולבעיית ה-AntennaGate. הבעיה המוזכרת ראשונה מאופיינת בכך שמכשירי האייפון החדשים לכאורה מחילים פילטר להחלקת הפנים באופן אוטומטי, דבר שלא קרה בסדרות הקודמות. הבעיה המוזכרת שנייה מתאפיינת בכך שחלק ממכשירי האייפון החדשים מגיעים עם קליטה חלשה ומהירות איטית באופן משמעותי ממכשירי האייפון הקודמים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים