החלה המכירה המוקדמת של Mate 20 Pro עם שעון Watch GT במתנה

Huawei Mate 20 Pro (תמונה: Huawei) Huawei Mate 20 Pro (תמונה: Huawei)

פחות מיממה עברה מאז הכריזה וואווי באופן רשמי על מכשירי סדרת הדגל Mate 20 וכבר כעת מתחילה המכירה המוקדמת של הדגמים החדשים, זאת בעוד מועד ההשקה נקבע ליום שני, ה-29.10, כאשר השעון החכם Huawei Watch GT וצמיד הכושר TalkBand B5 יושקו במהלך חודש נובמבר. הפרטים מגיעים מטעם אתר רשת המחשוב KSP, המהווה לאחת מהנציגויות הרשמיות של וואווי בישראל, אשר פתחה את עמודי המכירה המוקדמת למכשירים החדשים ואף מחלקת מתנות לצד המכשירים.

הדגמים הניתנים להזמנה מוקדמת הינם ה-Mate 20 בגרסה הכוללת 4GB RAM ונפח אחסון של 128GB, דגם ה-Mate 20 Pro בגרסה הכוללת 6GB RAM ונפח אחסון של 128GB וה-Mate 20 Lite המגיע בגרסה הכוללת 4GB RAM ונפח אחסון של 64GB.

מחירי הדגמים:

באותיות הקטנות מציינת KSP כי המכירה המוקדמת תהיה בתוקף עד ה-27 באוקטובר או עד גמר המלאי, כאשר זמן אספקת המכשירים יהיה ב-29 באוקטובר. לגבי השעון החכם וצמיד הכושר החכם אותם מבטיחה הרשת לחלק לרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת, מציינת החברה כי אלו יסופקו 21 ימי עסקים לאחר מועד הרכישה, מה שמעיד על כך ששני מוצרים אלו יושקו בישראל רק בשלב מאוחר יותר, ולא במקביל לדגמי ה-Mate 20.

שעון ה-Huawei Watch GT וצמיד הכושר Band 3 Pro לא יגיעו באופן מובנה עם תמיכה בשפה העברית בעת השקתם בישראל, אך מוואווי נמסר כי במועד מאוחר יותר יקבלו אלו עדכון עם תמיכה בשפה העברית. לא נמסר מועד משוער להפצת עדכון זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים