הוכרז: Vivo Z3 – מכשיר ביניים עם עיצוב מפתה ומחיר אטרקטיבי 

Vivo Z3 (תמונה: Vivo) Vivo Z3 (תמונה: Vivo)

חברת Vivo הסינית הציגה לאחרונה מכשיר ביניים נוסף המצטרף לגזרת הביניים אותה ממשיכה החברה למלא ללא הפסקה. המכשיר המדובר הינו Vivo Z3, אשר מציע מערכת שבבים חזקה, עיצוב יוקרתי ומערך צילום כפול במסגרת מחיר אטרקטיבי. את כל המאפיינים הללו עוטף מבנה זכוכית מלא במגוון צבעים מדורגים.

במפגש ראשון עם ה-Vivo Z3 נגלה מסך בגודל 6.3 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג LCD ובפריסה של 2280 על 1080 פיקסלים. מידותיו של המכשיר נפרסות לאורך מרבי של 155.97 מילימטרים, יחד עם רוחב המסתכם ב-75.63 מילימטרים, עובי של 8.1 מילימטרים ומשקל הנמדד ב-163.7 גרם. בגזרה העליונה של המסך נמצא את מגרעת ‘טיפת המים’ אשר מאחסנת את מצלמת הסלפי.

Vivo Z3 (תמונה: Vivo)
Vivo Z3 (תמונה: Vivo)

במבט על גבו של הסמארטפון החדש נוכל להבחין במערך הצילום הכפול והאנכי, המתמקם בחלקו השמאלי והעליון של חלקו האחורי. המערך המוזכר כולל זוג חיישני 16 ו-2 מגה פיקסל במפתחי צמצם של f/2.0 ו-f/2.4 בהתאמה. בחזיתו של המכשיר נמצא את מצלמת הסלפי אשר מגיעה ברזולוציה של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.0.

מתחת למכסה המנוע תפעם מערכת השבבים Snapdragon 670, או לחילופין, Snapdragon 710. הגרסה המגיעה עם מערכת השבבים SD670 כוללת זיכרון עבודה על סך 4 גיגה-בייט, יחד עם 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה. הגרסה המגיעה עם ה-Snapdragon 710 מצוידת בזיכרון עבודה על סך 6 גיגה-בייט, יחד עם 64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה.

Vivo Z3 (תמונה: Vivo)
Vivo Z3 (תמונה: Vivo)

את דגם ה-Vivo Z3 מפעילה סוללה בקיבולת 3315 מיליאמפר/שעה אשר נטענת דרך מחבר מסוג microUSB. בנוסף אליה נוכל לראות גם את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו פועלת מאחורי הקלעים, כאשר Vivo אינה משחררת כרגע מידע אודות עדכון צפוי לאנדרואיד 9.0 פאי. יתר הפיצ’רים במכשיר כוללים מנגנון רטט הפועל בזמן משחקים, זיהוי פנים באמצעות אינפרה-אדום וסורק טביעות אצבע הממוקם בגב המכשיר.

את ה-Vivo Z3 ניתן למצוא בצבעים מדורגים הנקראים Starry NightAurora Blue ו-Dream Powder. הדגם מתומחר תחת 230 דולרים עבור גרסת ה-Snapdragon 670, כאשר עבור גרסת ה-Snapdragon 710 עם 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 גיגה-בייט של נפח אחסון תשלמו 275 דולרים ו-330 דולרים עבור גרסת ה-6/128 גיגה-בייט למערכת שבבים זהה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים