וידאו: אנדרואיד 9 על ה-Galaxy Note 9 מביאה עימה שינויי עיצוב משמעותיים 

Galaxy Note 9 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Galaxy Note 9 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

הטריק הכי הכרחי וידוע של סמסונג הוא חידוש הממשק בכל שנה, בדרך כלל בעת הכרזה על מכשירים חדשים אשר מגיעים עם הממשק החדש והגרסה העדכנית באופן מובנה, זאת על מנת למשוך לקוחות חדשים לנסות במהירות את הממשק החדש לפני שזה מגיע למכשיריהם הקודמים. במסורת זו ממשיכה סמסונג גם השנה, עם הצגת עיצוב הממשק החדש לאנדרואיד 9 פאי.

בסרטון חדש שעלה לרשת ומבוסס על מדריך התקנה שפורסם באתר XDA, נוכל לראות את מערכת ההפעלה החדשה רצה על ה-Galaxy Note 9 ומריצה את ממשק המשתמש Samsung Experience 10. החידוש העיקרי והראשון בו ניתן להבחין כבר ממבט מהיר בסרטון זה הוא מסך ה-Always On Display, אשר מצויד בעיצוב התראות צבעוני וחדש לגמרי.

מיד לאחר מכן ניתן לראות את מסך הנעילה העדכני של הסמארטפון בו ההתראות מסודרות האחת מעל השנייה במבנה מרובע עם קצוות מעוגלים. מעל מבנה ההתראות נמצאים השעה והתאריך, כאשר מתחת למבנה ההתראות נוכל להבחין בכך שסמסונג הסירה את האייקונים של המצלמה והטלפון, והחליפה אותם בפס ירוק ופס כחול הממוקמים מתחת לכיתוב המייצג את הפעולה שתתרחש.

גם וילון ההתראות עבר עיצוב מחדש וכעת כל ההתראות מוצגות בתוך מבנה שקוף חלקית המטשטש את כל הנמצא מאחוריו. מעל ההתראות נוכל למצוא את הפעולות המהירות כמו הפעלת Wi-Fi, מצב טיסה, בלוטות’ ועוד. על מנת לראות כמעט את כל האפשרויות המהירות, ניתן להחליק מטה ולפתוח את החלון הגדול יותר, אשר גם הוא אינו מציג את כל האפשרויות ועל מנת להגיע לאלו תצטרכו להחליק מימין לשמאל לאפשרויות נוספות.

בנוסף לכך, המכשיר המוצג בסרטון רץ כשאפשרות “מצב לילה” מופעלת, וזו הופכת את צבעי הממשק לשחורים יותר ולא ללבנים כמו בממשק הנוכחי. אומנם, כשאפשרות זו לא מופעלת, ממשק ההגדרות של המכשיר חוזר לצבעו הלבן, כאשר הצבע השחור משמש כרקע מנוגד במיוחד שאינו נוח לעין נוכח הצבע הלבן והבוהק. בצד החיובי, ניתן לשער כי סמסונג תפתור בעיות עיצוביות אלה ואחרות עד להכרזה הרשמית על הממשק החדש שתתרחש בעוד כמה חודשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים