סמסונג תאפשר למפתחים להשתמש בעט ה-S-Pen לביצוע פעולות בתוך יישומים

עט הסטיילוס של Galaxy Note 9 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) עט הסטיילוס של Galaxy Note 9 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

ההכרזות מאירוע המפתחים אותו קיימה סמסונג ממשיכות להתברר כמשמעותיות ביותר, זאת מעבר לעובדה כי הפוקוס באירוע היה המכשיר המתקפל. הכרזה נוספת אותה חשפה סמסונג הייתה פתיחתה של ערכת פיתוח המאפשרת למפתחים להשתמש בכפתור הבלוטות’ שבעט ה-S-Pen על מנת לבצע פעולות בתוך היישום עליו הם עובדים. סמסונג הצהירה על אפשרות זו עם ההכרזה על מכשיר הדגל Galaxy Note 9 ועט הסטיילוס החדש, אך רק כעת תהפוך זו לזמינה.

ברגעים אלו תוכלו להשתמש בעט הסטיילוס אשר מגיע עם מכשיר ה-Galaxy Note 9 למגוון פעולות, ובהן נוכל למצוא את הפעלת המצלמה, צילום תמונות, העברת שקופיות במצגת ועוד. העט משתמש בקישורית מסוג Blutooth LE (ר”ת Low Power) על מנת לחסוך בחשמל, בשעה שהגלקסי משמש כמטען נייד לעט.

לאחרונה סמסונג העלתה באתר החברה את ערכת הפיתוח (SDK), אשר מתירה את הטמעת יכולות העט באפליקציות צד שלישי. במידה וסמסונג תצליח במהלך המוזכר, עט הסטיילוס יקבל שימושים נוספים ויהווה תמריץ נוסף למכירת ה-Galaxy Note 9 ודורות ההמשך שלו. מעבר לכך, גם סמסונג עתידה להפוך את העט הייחודי לכלי שימושי באפליקציות הבית המגיעות עם המכשיר, ובדרך זו להפוך את העט לכלי מרכזי בחיי היום-יום של משתמשי ה-Note 9.

מפתחי האפליקציות הנמצאות בחנות ה-Google Play וכל אפליקציית צד-שלישי אחרת, יכולים כעת ליהנות מערכת הפיתוח אותה הפכה סמסונג זמינה באתרה הרשמי, ובה ניתן להשתמש על מנת לשלב את עט ה-S-Pen לשימוש עם יישומים אותם פיתחו. שימושים לדוגמה יכולים להיות העברת תמונות בלחיצה על העט, לכידת תמונות, לחיצה על מקשים ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים