נטפליקס בוחנת חבילה מוזלת לשימוש במובייל בלבד

נטפליקס באנדרואיד תמונה: Netflix

מעת לעת עורכת חברת נטפליקס (Netflix) בחינות שונות טרם היא משיקה תכונות וחבילות שונות עבור כלל המשתמשים בשירות הסטרימינג שלה בעולם. לאחר שבחנה אפשרות לשינוי מודל התשלום שלה מוקדם יותר השנה, כעת נראה כי החברה בוחנת אפשרות להשקת תכנית מותאמת מובייל בלבד, זו נבחנה לאחרונה באופן מצומצם במלזיה ובמחיר נמוך למדי של 4 דולר בלבד בחודש.

בחינת מודל התשלום החדש במובייל התבצע לאחר שנטפליקס הודיעה לאחרונה כי תבחן אפשרויות להצגת תכניות מוזלות בשווקים הבינלאומיים, אך כעת נראה כי התמקדות החברה תהיה בשווקים מתפתחים בלבד בשלב זה, אם כי החברה לא ציינה שווקים מסוימים בהם היא צפויה להציג חבילות חדשות, זאת פרט להודו (וכעת גם מלזיה).

עם זאת, אין מן הנמנע כי נטפליקס תבחן בעתיד אפשרות להצגת חבילות מובייל בלבד גם בשווקים נוספים, אם כי לא ניתן להבטיח כי החברה תשמור על מחיר של 4 דולר בחודש גם בשווקים מפותחים. יש לציין כי המחיר הנמוך במהלך הבחינה במלזיה הגיע יחד עם חבילה בסיסית המוצעת במובייל בלבד ובאיכות של HD בלבד.

בישראל מציעה כיום נטפליקס שלוש חבילות:

  • חבילה בסיסית ב-29.90 שקלים בחודש המקנה צפיה במסך אחד בלבד ובאיכות SD, עם זמינות גם בטלוויזיה, גם במחשב וגם במובייל (טלפון וטאבלט).
  • חבילה סטנדרטית ב-39.90 שקלים בחודש המקנה צפיה בשני מסכים במקביל ובאיכות HD, עם זמינות גם בטלוויזיה, גם במחשב וגם במובייל (טלפון וטאבלט).
  • חבילת פרימיום ב-49.90 שקלים בחודש המקנה צפיה בעד 4 מסכים במקביל ובאיכות של עד Ultra HD 4K, עם זמינות גם בטלוויזיה, גם במחשב וגם במובייל (טלפון וטאבלט).

נטפליקס שמה דגש גדול על צד המובייל בעולם כולו, כאשר רק בחודש יולי האחרון הוסיפה החברה את אפשרות ההורדות חכמות” (Smart Downloads) להורדה אוטומטית של פרקים בסדרות למכשירים ניידים  לשם צפייה ללא חיבור לרשת האינטרנט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים