דגמי Motorola Moto G7 ו-Moto G7 Plus נחשפים בתמונות חדשות ועם מפרט מלא 

Motorola Moto G7 (תמונה: mrgizmo) Motorola Moto G7 (תמונה: mrgizmo)

מוטורולה ממשיכה לשמור על פרופיל נמוך ונראה כי בתחילת השנה הבאה, עשויה החברה להכריז על זוג מכשירים חדשים לגזרת הביניים שלה. זוג המכשירים המדוברים עונים לשמות Motorola Moto G7 ו-Motorola Moto G7 Plus, וכפי שכבר ניתן להבין משמותיהם, דגם הפלוס יהווה שדרוג קל לעומת הדגם הסטנדרטי, וכבר ברגעים אלו נחשפו השניים בתמונות מלאות.

Motorola Moto G7

את החגיגה פותח מכשיר ה-Moto G7, עם מסך בגודל 6 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם מגרעת ‘טיפת מים’ בחלקו העליון, כאשר מעליה נמצאת אפרכסת השמע ובחלק התחתון מתיישב שול המכיל את לוגו החברה. במעבר לגבו של המכשיר נוכל לגלות מערך צילום כפול המגיע עם זוג חיישני 16 ו-5 מגה פיקסל, זאת בשעה שחיישן ה-5 מגה פיקסל מיועד למדידת עומק בלבד. עוד בגבו של הסמארטפון ניתן להבחין בסורק טביעות אצבע בו מוטמע לוגו החברה, כשמעליו נמצא מבזק LED כפול.

מתחת למכסה המנוע עתידה לפעום מערכת השבבים Snapdragon 660, יחד עם 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 גיגה-בייט של נפח אחסון. את המערך כולו תתדלק סוללה בקיבולת 3500 מיליאמפר/שעה, כשזו משוערת לתמוך בטעינה אלחוטית בתקן Qi. לצד מחבר הטעינה הרגיל נוכל לזהות את שקע האוזניות, וגריל הרמקול הבודד הנמצא משמאל למחבר הטעינה.

Motorola Moto G7 Plus

הדגם המשודרג מהשניים עונה לשם Moto G7 Plus, וזה כולל עיצוב דומה למדי לזה של אחיו הקטן, עם מסך בגודל 6.4 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, יחד עם מגרעת ‘טיפת מים’ בחלקו העליון ותצוגה ביחס של 19.5 ל-9. בדומה לאחיו, אפרכסת השמע ממוקמת מעל המגרעת, בזמן שלוגו החברה מככב בשולו התחתון של הדגם יחד עם מיקרופון נפרד.

Motorola Moto G7 Plus (תמונה: mrgizmo)
Motorola Moto G7 Plus (תמונה: mrgizmo)

חטיבת הצילום של ה-Moto G7 Plus עתידה להגיע גם היא עם זוג חיישני 16 ו-5 מגה פיקסל, כאשר תפקידיהם של החיישנים נותרו זהים. מתחת לזוג המצלמות נוכל להבחין במבזק LED כפול ובסורק טביעות האצבע המכיל את לוגו החברה. עוד בדומה לאחיו, גבו עשוי זכוכית וייתכן כי יאפשר טעינה אלחוטית בתקן Qi, זאת בתוספת למחבר הטעינה הקיים בחלקו התחתון לצד שקע האוזניות.

גזרת הביצועים של המכשיר תהנה ממערכת השבבים Snapdragon 670 או Snapdragon 710, יחד עם 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון. מערכת ההפעלה הינה אנדרואיד 9 פאי, כשזו פועלת באמצעות סוללה בקיבולת הגדולה מ-3500 מיליאמפר/שעה וניתן לשער כי זו תעמוד על 3800 מיליאמפר/שעה.

זמינות

את זוג המכשירים עתידה מוטורולה לחשוף כבר בתחילת השנה הבאה, כשאלו עתידים להציג קפיצת מחיר מדגם ה-Moto G6 וה-Moto G6 Plus המתומחרים בכ-250 אירו ו-300 אירו בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים