פרטנר tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)

פרטנר tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)

פרטנר TV רושמת 118 אלף מנויים ורווחיות החברה נחתכת ברבעון השלישי

קבוצת פרטנר פירסמה היום (ד’, 21.11) את תוצאותיה הכספיות לרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר ובתוך כך הודיעה כי נכון להיום רשמה החברה 118 אלף מנויים בשירות הטלוויזיה פרטנר TV וכי פריסת רשת הסיבים פרטנר פייבר הגיעה כבר ל-250 אלף בתי אב בישראל.

בתום הרבעון השלישי רשמה קבוצת פרטנר הכנסות של 822 מיליון שקלים, אלו מהוות ירידה של 4 מיליון שקלים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עיקר ההכנסות מגיעות מהמגזר הסלולרי, שם רושמת החברה ירידה של 5% בהכנסות משנה לשנה עם נתון של 619 מיליון שקלים (לעומת 652 מיליון), כאשר במגזר הקווי נרשמת עליה של 13% משנה לשנה עם הנכוסת של 245 מיליון שקלים (לעומת 216 מיליון).

מספר מנויי הסלולר בסוף הרבעון השלישי של השנה עמד על 2.646 מיליון, ירידה של 31 אלף מנויים משנה לשנה, כאשר שיעור הנטישה ברבעון האחרון הסתכם ב-8%, לעומת 9.3% ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסה הממוצעת ממנוי (ARPU) הציגה עליה לעומת הרבעון השני של השנה והסתכמה ב-60 שקלים (מול 57 שקלים), אך הציגה ירידה של 4 שקלים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

פרטנר מציינת בדוחותיה כי רשמה עליה של 11 אלף מנויי Post-Paid בהשוואה לרבעון השני של השנה, אלו מסתכמים כעת ב-2.349 מיליון ומהווים לחלק הארי של מנוייה. מספר מנויי ה-Pre Paid הציג ירידה של 3000 מנויים והסתכם ברבעון השלישי ב-297 אלף מנויים בסה”כ.

הרווח התפעולי של פרטנר בתום הרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר הצטמצם ב-48% משנה לשנה והסתכם ב-48 מיליון שקלים (לעומת 92 מיליון), כאשר הרווח למניה עמד על 0.16 שקלים (לעומת 0.32).

בסיס מנויי שירות הטלוויזיה פרטנר TV עמד על 106 אלף משקי בית בסוף הרבעון השלישי, עליה של כ-28% בהשוואה לנתוני הרבעון השני, כאשר נכון להיום מציינת פרטנר כי כמות המנויים כבר הגיעה ל-118 אלף.

לדוחות פרטנר המלאים באתר מאיה

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות