הדלפה: Nokia 8.1 נחשף במלואו דרך תמונות רשמיות

Nokia 8.1 Commercial (תמונה: NokiaPowerUser) Nokia 8.1 Commercial (תמונה: NokiaPowerUser)

בזמן שחברת HMD Global מוכרת את סדרות נוקיה 7 ונוקיה 8 בישראל, נראה כי החברה מתכננת הכרזה חדשה, וזו עומדת להתברר כהכרזה על דגם ה-Nokia 8.1. את המכשיר דאגה נוקיה לפרסם ברשתות החברתיות דרך מספר טיזרים שונים, אך כעת אפשר לדעת את הפרטים המלאים על המכשיר, כשבוע לפני הכרזתו.

בחלקו הקדמי של המכשיר העדכני נגלה מסך בעל מגרעת גדולה למדי, בגודל 6.18 אינץ’, ברזולוציית +Full HD ועם מיתוג החברה תחת השם PureDisplay. מערך החיישנים עתיד לאפשר סריקת פנים מתקדמת, זאת בשעה שהמסך עצמו יוכל להציג תמונות חדות למדי באמצעות תמיכה בתקן HDR10. גם התאמת בהירות מותאמת אישית נכללת בחבילה דרך מערכת ההפעלה אנרואיד 9 פאי הרצה על המכשיר.

במעבר לגבו של הסמארטפון נגלה מערך צילום כפול, הכולל זוג חיישני 12 ו-13 מגה פיקסל בעלי עדשות מבית ZEISS. מפתחי הצמצם אינם מצוינים בתמונות ההפצה, אך השמועות טוענות כי מדובר בחיישן ראשי מבית סוני בעל מפתח צמצם של f/1.8, יחד עם חיישן משני בעל פוקוס קבוע, שכנראה ישמש כאופציה לביצוע זום אופטי ולמצב הפורטרט. הדבר נוגע גם למצלמת הסלפי, וכאן נמצא חיישן 20 מגה פיקסל במפתח צמצם משוער של f/2.0.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 710, יחד עם 4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון, בהתאמה. הסוללה המריצה את כל המערך מגיעה בקיבולת של 3500 מיליאמפר/שעה, וזו תומכת בטעינה מהירה בהספק של 18 וואט ובטכנולוגיית ה-Adaptive Battery המגיעה עם אנדרואיד 9 פאי. במקרה של הנוקיה 8.1, מערכת ההפעלה נקייה לחלוטין, כשהמכשיר לוקח חלק בפרויקט Android One אשר מספק עדכונים מהירים במיוחד למשתמשים.

את הנוקיה 8.1 צפויה חברת HMD Global לחשוף ב-5 בדצמבר, אז תציג את המכשיר בצבעים שחור, אדום, כסף וכחול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים