עט ה-S Pen של סמסונג יוכל להפוך לשרביט קסמים במשחקי הארי פוטר

עט הסטיילוס של Galaxy Note 9 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) עט הסטיילוס של Galaxy Note 9 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת Niantic, המפתחת של Pokemon Go ומשחק המציאות הרבודה של הארי פוטר, תקבל כנראה ארבעים מיליון דולר מסמסונג על מנת לפתח משחקים בלעדיים לסמארטפונים של החברה. לפי מקורות בחברת סמסונג, החברה מעוניינת ש-Niantic תשתמש בעט הייחודי של סמסונג, ה-S Pen, בתור שרביט קסמים במשחקי הארי פוטר. העסקה עוד לא אושרה באופן רשמי, אך לפי המקור הנ”ל, תוכרז כנראה במהלך השבועות הקרובים.

עוד נמסר כי סמסונג תתקין את המשחקים מבעוד מועד, כך שהצרכנים יקבלו את הסמארטפונים עם משחקי Niantic מוכנים להפעלה. מדובר בתוכנית דומה לזו שביצעה סמסונג עם המשחק Fortnite, שהגיע מותקן-מראש על מכשירי Galaxy Note 9 של החברה. ייתכן ונשמע הכרזה בנושא זה בעת חשיפת המכשיר הבא של סמסונג, Galaxy S10, שמתוכננת להתרחש בכנס Mobile World Congress בפברואר.

לא ברור האם Niantic תיצור משחק חדש עבור סמסונג, או שתתאים את המשחק עליו היא עובדת כעת, Harry Potter: Wizards Unite, לעט של סמסונג. כך או כך, סמסונג תקבל גם גרסה של המשחק מבוסס המיקום Ingress, גם הוא של Niantic. עם זאת, Niantic סירבה להכניס את המשחק המצליח שלה, Pokemon Go, לעסקה עם סמסונג.

לפי המקור, ששיטח את הדברים בפני The Inquirer, סמסונג ו-Niantic מאוד מעוניינות אחת בשניה. Niantic זקוקה לכסף על מנת לתמוך בהנפקה של החברה, ואילו סמסונג מחפשת כל דרך להבדיל את עצמה מהמתחרים. לכן, כך על פי הדיווח, לאחר תקופה של משא ומתן, Niantic הסכימה ליישם את הפיצ’רים שסמסונג מעוניינת בהם, תמורת תשלום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים